Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Ett prisvärt boende mitt i Stockholm. Bor just nu i ett litet rum under jord. Rent, fräscht och bra ventilation. Mycket tyst och ostört. Ligger på en parallellgata till Sveavägen. Nära till det mesta. Frukostbuffén är helt ok.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Thomas L
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Vi fick en liten chock när vi kom in på rummet över hur litet det var. Men personalen var verkligen supertrevlig och rummen va fräscha. Bra städning och svalt och skönt på rummet. Frukosten var ok men allt porslin var lite smutsigt. Men ändå ändå värda en 5a!

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Jenny P
Omdömet skrevs 26 mars 2017

Billigt,bra läge,
Dåligt , lukten i korridoren,liten toa,dushen,frukosten,sängarna.
Frukost personalen tog bort teet som jag just hämtat när jag gick och hämta en brödbit(var från bordet i 30 sek) och var otrevlig när man frågade om dom tagit bort det.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Medelpadpar
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Ett väldigt prisvärt hotell med god frukost och bra läge! Supersmå rum men man får det man betalar för. Ligger nära tunnelbanan. Perfekt boende om du bara ska övernatta i Stockholm. Personalen är väldigt trevlig.

• Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack Linnéa A
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Vi sov här bara en natt men för det va det perfekt. Bra solid frukost med stort utbud. De löskokta äggen va lite VÄL löskokta men förutom det va det toppen! Sängarna va sköna och servicen va kanon. Inget att klaga på!!

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Jonna N