Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com165 US$
Orbitz.com165 US$
eDreams165 US$
Priceline165 US$
ZenHotels.com185 US$

Stora rymliga rum med fin utsikt och generöst utbud på frkostbuffé.
Passar kortare vistelser som inte ställer krav på mysig inredning och inte heller fräscha badrum. Hotellet är slitet, framförallt rummen och gymmet var ej tillgänglig trots att det framgick som del av service vid bokning. Covid-regler tillämpades delvis men lite kontroll vid frukostbufféen. Städningen av rummen kunde vara bättre så också inredning och underhåll av rum.

Hotellet är en god nog 3-stjärnigt boende.
Vilket gör att pris-kvalitet känns lite vagt då hotellet marknadsförs som 4-stjärnigt.

Konferensplan och business center helt ok även om det upplevs ngt störande då det är öppen våning mot restaurangen nedanför.
Wifin fungerade men var ostadigt för arbete.

Skulle rekommendera för korta vistelser.

1  Tack esoare178466
Receptionen Park Inn, Gästservice/reception på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för din recension!
Vad härligt och höra att ni tyckte om våra rum samt vår stora frukostbuffé vi har.
Som du nämner så har vi inget gym för tillfälligt på grund av dels Covid-19 men också beställning av ny utrustning. Vad jag kan se så har vi tagit bort informationen om att vi har gym på både booking.com och hotels.com, däremot på vår hemsida står det kvar har jag för mig tyvärr.

Vi har även som du nämner en våning med konferensrum som är väldigt populärt för utomstående och företag att hyra.

Varmt välkommen tillbaka!
Melinda, Front Office Supervisor

Ett bra hotell med centralt läge till övriga delar av staden. Stort urval av cafén och restauranger, fina promenadstråk i hela området. Medioker standard på frukosten samt att det var fullt med damm under sängen.

1  Tack esteph774938

Tack för din recension!
Jag kan inte mer än att hålla med dig om alla affärer och restauranger vi har i området samt den natur som finns så nära oss. Angående rummet så ska vi se till att det inte händer igen och att de ser till att dubbelkolla allting i framtiden.

Melinda, Front Office Supervisor

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Bra läge, nära till centrala Stockholm med både färjor och tunnelbana nära tillhands. Lite smolk i bägaren, blev tilldelade en p-plats som visade sig vara tagen av en annan ej känd av hotellet!!! Lyckligtvis fanns det fler...

1  Tack akeakesson
Receptionen Park Inn, Gästservice/reception på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2021

Hej,

Tack så mycket för din fina recension!
Vad roligt och höra att ni hade det så bra hos oss.

Varmt välkomna tillbaka!

Receptionen

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Rent, fräscht. Bra med dynor i fönstret där man kan sitta. Perfekt med vattenkokare, så man kan göra sig en kopp kaffe. Det är inte alla hotell som har det. Bra parkering i garsget. Bra service, jättefin frukost. Bra tänk kring smittspridning för att minimera det.

1  Tack kjellzetterlund

Hej,

Tack så mycket för din fina recension!
Vad roligt och höra att ni hade det så bra hos oss och att ni gillade frukost.

Varmt välkomna tillbaka!

Receptionen

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Eftersom det inte fanns något familjerum ledigt när vi bokade, tog vi ett superior rum och en extrasäng. Det funkade fint och utsikten från 9:e vån var fantastisk. Bakom gardinerna fick barnen ett eget krypin så rummets 18m2 kändes större. Frukosten var bra, frasiga bullar o god äggröra. Tvärbanans spårvagn o t-bana tar en snabbt in till Gamla stan, utan parkeringsproblem eller vägtullar. Lätt att hitta parkering på gatan o bra resturanger (o Carnegie bryggeriet ) på gångavstånd.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack 502Tobias
Receptionen Park Inn, Gästservice/reception på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack så mycket för er fina review om er vistelse hos oss! Vi är väldigt glada att ni trivdes hos oss och ser fram emot att välkomna er tillbaka till hotellet nästa gång ni är i Stockholm
Varma hälsningar,
Rebecka, Front Desk