Kostnadsfri avbokning till den 21-09-24
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-25
Trip.com
Orbitz.com165 US$
getaroom.com171 US$

Ett bra hotell med centralt läge till övriga delar av staden. Stort urval av cafén och restauranger, fina promenadstråk i hela området. Medioker standard på frukosten samt att det var fullt med damm under sängen.

1  Tack esteph774938
Receptionen Park Inn, Gästservice/reception på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för din recension!
Jag kan inte mer än att hålla med dig om alla affärer och restauranger vi har i området samt den natur som finns så nära oss. Angående rummet så ska vi se till att det inte händer igen och att de ser till att dubbelkolla allting i framtiden.

Melinda, Front Office Supervisor

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Bra läge, nära till centrala Stockholm med både färjor och tunnelbana nära tillhands. Lite smolk i bägaren, blev tilldelade en p-plats som visade sig vara tagen av en annan ej känd av hotellet!!! Lyckligtvis fanns det fler...

1  Tack akeakesson
Receptionen Park Inn, Gästservice/reception på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2021

Hej,

Tack så mycket för din fina recension!
Vad roligt och höra att ni hade det så bra hos oss.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Rent, fräscht. Bra med dynor i fönstret där man kan sitta. Perfekt med vattenkokare, så man kan göra sig en kopp kaffe. Det är inte alla hotell som har det. Bra parkering i garsget. Bra service, jättefin frukost. Bra tänk kring smittspridning för att minimera det.

1  Tack kjellzetterlund

Hej,

Tack så mycket för din fina recension!
Vad roligt och höra att ni hade det så bra hos oss och att ni gillade frukost.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Eftersom det inte fanns något familjerum ledigt när vi bokade, tog vi ett superior rum och en extrasäng. Det funkade fint och utsikten från 9:e vån var fantastisk. Bakom gardinerna fick barnen ett eget krypin så rummets 18m2 kändes större. Frukosten var bra, frasiga bullar o god äggröra. Tvärbanans spårvagn o t-bana tar en snabbt in till Gamla stan, utan parkeringsproblem eller vägtullar. Lätt att hitta parkering på gatan o bra resturanger (o Carnegie bryggeriet ) på gångavstånd.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack 502Tobias
Receptionen Park Inn, Gästservice/reception på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack så mycket för er fina review om er vistelse hos oss! Vi är väldigt glada att ni trivdes hos oss och ser fram emot att välkomna er tillbaka till hotellet nästa gång ni är i Stockholm
Varma hälsningar,
Rebecka, Front Desk

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Hotellet var väldigt fint och bra. Men frukosten var otroligt dålig. Sen blev jag lovad parkering i garaget, dock vid incheckning informerade dom att det var fullt. De tog mig en timme att hitta en ledig parkering i närområdet. Alla gäster borde vara garanterade parkeringsplats när man åkt långväga.
Ej svensktalande personal i receptionen.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack pstabe332809
Receptionen Park Inn, Gästservice/reception på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2021

Hej pstabe332809,

Tack för din recension.
Vad tråkigt och höra att du inte gillade vår frukost, var det något specifikt som du inte tyckte om? Du får gärna dela med dig till oss via mejl så vi har en chans att se över det. I vårt garage har vi 30 platser och normalt sett lovar vi ingenting utan det är i mån av tillgång man får stå där och är det fullt så får man stå på gatan.

I receptionen har vi inte endast svensktalande utan även personal som pratar fler språk vilket är bara en fördel för alla gäster vi har.