Omdömet skrevs 17 februari 2020

Man ställer inte en stol i hissen och skriver att den är trasig när man har 13 våningar och bara en hiss att använda. Det var mycket fols som var irreterade som fick ta trapporna ner särkilt de som bor på rum längrener för hissen var full när det kom ner till våning 5 och nedåt

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack vasecity
receptionparkinn, Receptionist på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2020

God morgon.
Vi är väldigt ledsna att ni blev så besvärade av att ena hissen var ur funktion. Vi väntade på att en tekniker skulle komma och ta hand om den och medans vi väntade ställde vi in en stol för att folk inte skulle gå in i hissen som var ur funktion.
Återigen ber jag så mycket om ursäkt. Vi i receptionen gjorde vårt bästa under de förutsättningar vi hade.
Vi hoppas att du har en fortsatt trevlig dag och att ni kommer och bor hos oss igen nästa gång ni har ärenden i Stockholm.

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Otrevlig personal. Rummet var hemskt, trasig toalettdörr, gardinerna gick inte att dra för, hissen var de si å så med när den fungerade.
Frukost var riktigt bra men det samt utsikten var nog det enda positiva.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack lnorda526255
receptionparkinn, Receptionist på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2020

Kära gäst.
Va tråkigt att höra att ni inte trivdes hos oss och att ni upplevde att det var så illa. Vi gör alltid vad vi kan om vi hör att våra gäster inte trivs med något. En trasig toalettdörr eller gardiner som inte dras för, till exempel.
Hissen har vi haft lite problem med och vi har haft in hantverkare som har kollat på en och ska fortsätta göra service på den.
Jag är glad ändå att ni tyckte om vår frukostbuffé och att ni kunde njuta över den fina utsikten.
Hoppas ni får en trevlig helg!

Omdömet skrevs 3 februari 2020

Bra hotell, men bättre gå ut och äta på någon av de trevliga restaurangerna i området. Maten på hotellet lämnar en del övrigt att önska.
Sängarna var ovanligt sköna, "dux hotel" sängar hette de. Bra isolerat, man slapp höra grannarna. Mycket bra rum med andra ord.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack gunillaoleskog
receptionparkinn, Receptionist på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hej.
Tack så väldigt mycket för dina fina ord om våra rum. Tråkigt att höra att ni inte tyckte att maten var så som du hade önskat, men roligt att du kunde utforska området i Hammarby Sjöstad. Det finns flera mycket fina ställen där man kan hitta mycket gott att äta.
Vi hoppas att ni kommer och bor hos igen nästa gång ni har vägarna förbi Stockholm.

Omdömet skrevs 29 december 2019

Återigen i vår vackra huvudstad, valde igen Park Inn i Hammarby Sjöstad.
Lättillgängligt och alltid ett glatt bemötande, från incheckning till att man reser igen.
Alltid snyggt o rent på rummen, sköna sängar och som tidigare vistelser, riktigt bra frukost.
För dig som vill vara nära vattnet i Stockholm och möjlighet till bra lokala restauranger är detta hotellet måste.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Ulf-Hagabo
receptionparkinn, Receptionist på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2019

Hej Ulf.
Tack så hemskt mycket för din fina recension! Så trevligt att ni kommer och bor hos oss igen!
Vi hoppas att ni har ett riktigt fint avslut på 2019 och att vi ses igen i det nya året!
Rebecka,

Omdömet skrevs 5 december 2019

Vi har bott på det här hotellet ett flertal gånger både vid mässor och konserter utan problem. Tyvärr var det nästan en timmes incheckningstid vid vårt sista besök, något problem kanske. Annars funkar allt bra, både rum och frukost är ok. Utcheckningen gick smidigare.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack vackrareivarmland
receptionparkinn, receptionist på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2019

Hejsan.
Jo just den dagen som ni checkade in hade vi lite problem med både datorer och kortterminaler vilket gjorde att det tog sin lilla tid att checka in rum. Och så hade vi väldigt många som kom in på en gång vilket ju gör att det blir lite kö. Men jag är glad att ni trivdes med resten av vistelsen och hoppas att ni kommer tillbaka och bor hos oss igen nästa gång ni har en konsert eller mässa att gå på!
Rebecka, Front Office Team