Omdömet skrevs 29 december 2019

Återigen i vår vackra huvudstad, valde igen Park Inn i Hammarby Sjöstad.
Lättillgängligt och alltid ett glatt bemötande, från incheckning till att man reser igen.
Alltid snyggt o rent på rummen, sköna sängar och som tidigare vistelser, riktigt bra frukost.
För dig som vill vara nära vattnet i Stockholm och möjlighet till bra lokala restauranger är detta hotellet måste.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Ulf-Hagabo
receptionparkinn, Receptionist på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2019

Hej Ulf.
Tack så hemskt mycket för din fina recension! Så trevligt att ni kommer och bor hos oss igen!
Vi hoppas att ni har ett riktigt fint avslut på 2019 och att vi ses igen i det nya året!
Rebecka,

Omdömet skrevs 5 december 2019

Vi har bott på det här hotellet ett flertal gånger både vid mässor och konserter utan problem. Tyvärr var det nästan en timmes incheckningstid vid vårt sista besök, något problem kanske. Annars funkar allt bra, både rum och frukost är ok. Utcheckningen gick smidigare.

Tack vackrareivarmland
receptionparkinn, receptionist på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2019

Hejsan.
Jo just den dagen som ni checkade in hade vi lite problem med både datorer och kortterminaler vilket gjorde att det tog sin lilla tid att checka in rum. Och så hade vi väldigt många som kom in på en gång vilket ju gör att det blir lite kö. Men jag är glad att ni trivdes med resten av vistelsen och hoppas att ni kommer tillbaka och bor hos oss igen nästa gång ni har en konsert eller mässa att gå på!
Rebecka, Front Office Team

Omdömet skrevs 1 december 2019

Trevligt hotell med trevlig personal och bra läge. Dock skulle rummet kunnat vara bättre städat, kortare tid vid incheckningen och snabbare påfyllnad på den annars fantastiska frukosten, då hade det blivit full poäng.

Tack edahls884901
receptionparkinn, Receptionist på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2019

Hejsan.
Tack för din feedback. Det är så nyttigt för oss att höra vad våra gäster upplever när de bor hos oss. Det är ju bara så vi kan bli ännu bättre!
Vi hoppas att du kommer tillbaka och bor hos oss igen när du besöker Stockholm igen!
Rebecka, Front Office Team

Omdömet skrevs 18 november 2019

Var på konsert vid fryshuset , perfekt avstånd med en promenad på ca 10 min . trevligt att ta färjan för att sedan åka bussen in till slottet för att se sej omkring . baren skulle dock kunna vara lite mysigare med några soffor att mysa ner sej i . Rummen var jätte trevliga med sittbänken i fönstret . rekommenderar detta hotell

Tack hander603890
receptionparkinn, Informationsansvarig på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2019

Kära Gäst!!

Tack så jättemycket för din trevliga review! Vi är glad att du hade en bra vistelse. =)

George // Front Desk
Park Inn by Radisson

Omdömet skrevs 5 november 2019

Väldigt bra läge, supergod frukost och bra alternativ för olika allergier och Dieter. Trevlig personal. Sköna sängar och super mjuka lakan, påslakan och kuddfodral. Bra ljudisolering, grannar hördes inte och trots motorväg och tunnel bredvid hördes trafiken ingenting.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack MichelleB8790
receptionparkinn, Kundansvarig på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2019

Kära Gäst!!

George // Front Desk