2025 av 1 118 omdömen
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

hotellet var rent och fräscht men ganska enhelt. Fanns bara en bekväm att sitta i på rummet. Tyst, stort bra badrum. Frukosten var ganska enkel och hade inte så stort utbud. Personalen var väldigt trevlig,wifi fungerade bra

Tack Christina S
Park_Inn_Hammarby, Receptionschef på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018

Kära Christina S,

Tusen tack för att du tagit dig tiden att ge oss din feedback. Det glädjer mig att höra att du trivdes hos oss! Varmt välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning,
Mikaela

Omdömet skrevs 19 september 2018

Omdömen sammanställs i samarbete med Park Inn
Park_Inn_Hammarby, Receptionschef på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2018

Omdömet skrevs 17 september 2018

Omdömen sammanställs i samarbete med Park Inn
1Mike591, Försäljningschef på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018

Omdömet skrevs 9 september 2018

Bodde på 13 våningen och hade en fin vy ut över omgivningen.Rum och frukost var mycket bra.Maten i restaurangen kunde snäppas upp lite grann.Service, mottagande och miljö generellt är mycket bra...

Tack aj_7704
1Mike591, Försäljningschef på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2018

Tack för re recension och att ni bodde hos oss, kom snart tillbaka.

Omdömet skrevs 20 augusti 2018

Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Park Inn
1Mike591, Försäljningschef på Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjostad, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2018