Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Ett fint och trevligt hotell. Ljusa fina rum. Dåligt med parkeringar på framsidan. Men det kanske fanns på annat ställe. Centralt beläget på Kungsholmen. Vi åt inte frukost där utan åkte vidare tidigt på morgonen. Tog däremot en drink i baren kvällen dessförinnan och den var helt ok.

Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack bega1223
Åsa M, Receptionschef på Courtyard by Marriott Stockholm Kungsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2018

Hej bega1223,

Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss och det var trevligt att du verkar haft en fin vistelse parkeringen till trots, kanske blev du informerad om att vi även har ett rymligt garage rakt under hotellet, jag hoppas det!

Vi hoppas få chansen att välkomna er tillbaka snart!

Trevlig helg!
Hälsningar,
Åsa Magnusson, Front Desk Manager

Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell med ett lite lugnare läge nära en härlig park och Riddarfjärden. Vi blev erbjudna uppgradering för ett bra pris och var nöjda med det stora rummet längst upp på våning elva. Härlig utsikt! Det som drar ner betyget är att frukosten, som var väldigt bra, inte ingår och är rätt dyr.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack anders_fre
Åsa M, Receptionschef på Courtyard by Marriott Stockholm Kungsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2018

Hej anders_fre,

Varmt tack för dessa härliga ord om oss, det gläder oss verkligen! Vi håller med - utsikten och omgivningen är fantastisk! :)

Det var dock lite synd tycker vi såklart att du upplever vår frukostbuffé som mindre prisvärd, att kunna välja om en som gäst vill ha frukost inkluderad eller exkluderad sitt rumspris är en service vi ser passar vårt hotell bra då många är "på språng" och väljer att ta frukost på kanske jobbmötet eller nere på stan. Hör gärna av dig nästa gång så kan vi erbjuda dig ett rumspris med frukosten inbakad så att säga!

Önskar dig en fortsatt fin vårdag och varmt välkommen tillbaka!

Vänligen,
Åsa M, Receptionschef

Omdömet skrevs 3 maj 2018 från mobil enhet

Fräscht hotell med en personal och servicenivå som skulle göra vem som helst stolt! Nära till allmänna kommunikationer och lätt att ta sig till och hitta men ändå lite undanskymt! Internationell prägel på besökarna och bra stämning!

Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack Pål E
Åsa M, Receptionschef på Courtyard by Marriott Stockholm Kungsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2018

Hej Pål E,

Tack för denna fantastiska feedback! Du gjorde vår dag! Jag hoppas vi får återse dig hos oss snart.

Önskar dig en underbar helg!

Vänligen,
Åsa Magnusson, Receptionschef

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Stannade två nätter här då jag var på utbildning. Verkar vara mycket utländska gäster, hörde ett fåtal personer prata svenska. Stor tillställning kvällen då jag kom, men inget som störde. Rent, väldigt stort och fint rum, storslagen frukost, bra och välutrustat gym, trevlig personal.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack evara679
GeneralManagerSTOCY, General Manager på Courtyard by Marriott Stockholm Kungsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Bästa evara679,
Tack för din fina recension av vårt hotell och för att du valde att bo hos oss. Många av våra gäster är internationella, definitivt den övervägande delen, och det kan nog ge en speciell känsla i hotellet. Roligt att du uppskattar denna.
Vi hoppas få se dig hos oss igen i en snar framtid för att uppleva mera och se mer av vår produkt.
Varmt välkommen åter!
Martin Åkesson, Hotelldirektör

Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Ett riktigt fint hotell vid Rålambshovsparken. Inte mitt i smeten men nära till tunnelbanan. Jag fick rum på 10e våningen med utsikt över genomfartsleden och grannarna på andra sidan vägen. Hade jag fått rum åt andra hållet hade jag haft utsikt över parken.
Rummet var stort och fräscht med två stora queensize-sängar och ett stort badrum med badkar.
Personalen var trevlig och frukosten god. Mycket frukt och olika flingor till yoghurten. Någon gröt hittade jag inte men frukostmatsalen var lugn och mysig, trots många gäster.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack SveaRes
GeneralManagerSTOCY, General Manager på Courtyard by Marriott Stockholm Kungsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2017

Tack SveaRes,
Vi är glada att du trivts så bra hos oss på Courtyard Stockholm och uppskattat vår service. Vid nästa tillfälle är det bara att be vår kock om gröt om du önskar det. Sådant löser vi.
Hoppas vi får se dig hos oss snart igen!
Välkommen åter!
Martin Åkesson, General Manager