“Lyxhelg med sonen! ”

Selma CitySpa+
Rankad som nr 25 av 37 Spa och välmående i Stockholm
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Tack Selma Spa för magiskt dygn och härlig service! Super trevlig personal en varm och härlig pool!

Passar både för vuxna och tonåringar.

Tack catharinapuma
clarionsign, Marketing Coordinator på Selma CitySpa+, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2018

Hej catharinapuma,

Tusen tack för denna härliga recension, vi hoppas att vi får välkomna er tillbaka inom kort för många fler lyxiga stunder hos oss på Selma City Spa. Varmt välkomna tillbaka!

Bästa,
Hanna Holfve
Marketing Coordinator
Clarion Hotel Sign & Selma City Spa

Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Riktigt bra personal och toppenprodukter. Gjorde en handbehandling och händerna vart supermjuka. Extra plus för trevligt bemötande

Tack Anna S
clarionsign, Marketing på Selma CitySpa+, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Hej Anna!

Så härligt att höra att ni hade en bra spakväll hos oss! Tack för att du tagit dig tid att skriva om ditt besök. Vi hoppas att vi får se dig här snart igen!

Bästa hälsningar
Johanna Mattsson, Selma City Spa

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

En fantastisk vistelse som fick min stela och trötta kropp att må bra igen! God mat och trevlig miljö.

Tack CarinaRinoThor
clarionsign, Marketing på Selma CitySpa+, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Hej Carina,

Vad härligt att läsa att vi kunde få dig att må bra, det blir vi så glada för! Tack för att du ville skriva om ditt besök, vi hoppas att vi får lov att se dig här snart igen.

Bästa hälsningar
Johanna Mattsson, Selma City Spa

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

En härlig vinterdag på Spat , simma i den varma poolen med lätta snöflingor som dalade ned
Trevligt häng i loungen med Cava och snacks.
Relaxstolarna var extra härliga !

Tack Kicki M
clarionsign, Marketing på Selma CitySpa+, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Hej Kicki!

Vilken fantastisk läsning, tack för att du tagit dig tid att skriva om ditt besök hos oss! Jag håller med, vintertid är det magiskt uppe i den varma sköna poolen. Vi hoppas att vi får lov att hälsa dig välkommen här snart igen!

Bästa hälsningar,
Johanna Mattsson
Selma City Spa

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Ni kan inte kalla sig ett Spa!!
Trångt och smutsigt i omklädningsrummet, kallt i poolen, var jätte svårt att koppla av i vattnet p.g.a vatten låga temperatur.
Bara en enda bastu ... alltså verkligen det var ett skämt! Absolut inte värt pengarna. Kommer inte tillbaka o kommer ej rekommendera.

Tack Daria C
clarionsign, Manager på Selma CitySpa+, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Hej Daria,
Vad tråkigt att du haft en så negativ upplevelse vid ditt besök hos oss. Vi är väldigt stolta över vår fina utomhuspool som är uppvärmd året om och vi försöker hålla en temperatur i poolen på 36 grader även på vinterhalvåret. Ibland kan temperaturen sjunka något när vi precis gjort en rengöring av systemet och kanske har du blivit drabbad vid just denna tidpunkt vilket jag beklagar. Vi är måna om att hålla rent och snyggt för våra gäster även vid hög beläggning så jag är ledsen att din upplevelse varit en annan. Jag tar det vidare med berörd personal.
Vi vill att att alla våra gäster ska längta tillbaka till oss, så all feedback är värdefull i vårt arbete för att ständigt bli bättre.
Tack!

Bästa Hälsningar
Susanna Norgren
Spa Manager, Selma City Spa

Resenärer som tittade på Selma CitySpa+ tittade också på

Besökt Selma CitySpa+? Berätta vad du tyckte!