“Urgoda smørrebrød”

Rankad som nr 355 av 3 380 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Vi var tre vänner som åt lunch. Läckra smørrebrød, stort urval, rimliga priser. Bra service, fräsch och trivsam inredning. Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2020
Tack JohanFsthlm

Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Härliga smörrebröd och fin öl- och snapslista. En sån trevlig och bra personal! Och så fick vi chansen på en specialsnaps som var fantastisk.
Här kan jag slå ner mina bopålar.

Datum för besöket: november 2019
Tack Willnis
Omdömet skrevs 31 oktober 2019

Trevlig personal och snabb service. Väldigt goda smörrebröd, vi provade tre av deras val med snaps och öl. Alla tre smörrebröden vi fick var supergoda. Man fick välja fritt ibland många olika sorters snaps och några sorters öl. Vi kommer att äta här igen när vi är i Stockholm.

Tack Chateau66
Omdömet skrevs 31 oktober 2019

Denna underbar juvel på Skeppsbron. Fantastiska smörrebröd, bättre än på dom flesta ställen i smörrebrödens hemland. Läget är perfekt, personalen underbar och råvarorna håller första klass Rekommenderas varmt!

Tack MammaMiaeb
Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Vi återkommer till Matrosen igen och igen! Älskar konceptet, stämningen och läget. Vi rekommenderar alltid till vänner som vill äta på ett ”skönt”
Ställe. Top notch utan snobberier. Tack och vi ses igen.

Tack 394katarinae
matrosensmorrebrod, Ägare på Matrosen Smorrebrod, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2019

Härligt att höra, ses snart igen

Resenärer som tittade på Matrosen Smorrebrod tittade också på

Besökt Matrosen Smorrebrod? Berätta vad du tyckte!