“Okej mat, men lite plats i lokalen”

Rice Asian Restaurant & Bar
Rankad som nr 306 av 3 365 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Lunch, Buffé, Bokningar
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Åt lunchbuffé. De hade bra mat, god sushi och hyfsad efterrätt. Dock trång miljö och väldigt ljudlig lokal, samt hög musik som distraherade istället för att höja stämningen. Mycket folk vid lunch. Prisvärd buffé!

Tack Carolina B

Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Bra utbud av mat från det asiatiska köket och alla hittade något gott att äta från buffén. Bra utbud av grönsaker. Jag äter gärna här igen. Ett stort plus för sushin som tillagas på beställning, den var höjdpunkten på middagen.

Tack per B
Omdömet skrevs 11 januari 2017 från mobil enhet

Var här till lunch en lördag. Lite folk, gott om bord. Buffén hade inte så många olika rätter, men det som fanns var riktigt gott! Dessutom fick vi färsk sushi serverad till bordet, med påfyllning så ofta vi ville.
Bättre än många andra asiatiska bufféer, med ett bra pris.

Tack Magnus W
Omdömet skrevs 13 december 2016

Trevlig buffé-restaurang. Vi var här en lördag klockan 17:00 innan teater-besök. Trevlig inredning och atmosfär i restaurangen. Bra service och trevlig personal. Det är inte så många rätter att välja på, men de som finns är fräscha och smakar bra utan att nå de allra högsta nivåerna. Ett färre antal rätter gör också att de håller sig fräscha och omsätts bra. Restaurangen var snabb med att fylla på när det började ta slut. Ett stort plus för att de serverade välsmakande sushi direkt vid bordet efter separat beställning (ingår i buffé-priset). Buffén och priset inkluderar och ett urval av efterrätter som färsk frukt, glass och paj mm. Kan rekommendera ett besök.

Tack MatsGB
Omdömet skrevs 4 december 2016

Här serveras både thaimat och sushi. Maten är helt ok och inte dyrare än 159:-/person exklusive dryck. Den här restaurangen skulle jag inte välja om jag är ute efter en kulinarisk upplevelse, vare sig mat eller miljö lever upp till sådana förväntningar. Dock fick vi ett trevligt bemötande från all personal.
När vi skulle lämna restaurangen och behövde låna toalett, var båda toaletterna ur bruk.

Tack Nonno H

Resenärer som tittade på Rice Asian Restaurant & Bar tittade också på

Besökt Rice Asian Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!