“Sämsta stället i stan”

tis 29/9
20:00
Rankad som nr 1 841 av 3 398 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Beskrivning: Asianfusion mat i mitten av Stockholm City. Kom och smaka våra rätter med inspiration och smak från alla hörn ifrån Asien!
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Ett stort sällskap blivit avbokad 2 dagar innan!!
Läser på nätet att de är anmälda till Diskrimineringsombudsmannen pga vägrat servera alkohol till en rullstolsburen !!!

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack Ann-Cathrine A

Omdömet skrevs 23 december 2019

En restaurang som diskriminerar sina gäster! Undvik och ät på andra ställen som vet vad mänskliga rättigheter innebär!

6  Tack zlb86
Omdömet skrevs 21 december 2019

Jag och min 20 åriga dotter som sitter i rullstol skulle äta lunch och ta ett varsitt glas Prosecco. De fick se ID på min dotter, men de serverade henne ändå inte pga att hon sitter i rullstol. Aldrig någonsin har hon blivit kränkt på det sättet. Gå inte dit! Skitrestaurang! Läs mer på FB och Insta (@fightforc)

11  Tack Lisenkapsjo
Omdömet skrevs 16 december 2019

Jag köpte en dumpling talrik för 139kr och fick 8 små dumplings som hök mig mätt en halvtimme.

Maten var god men det är alldeles för dyrt för mängden man får.

2  Tack kirev2019
Omdömet skrevs 25 maj 2019

Modern och välbelägen asiatisk restaurang där kokkonsten är hög. Lite exklusivare rätter än de vanliga kinarestaurangerna. Trevlig inredning och rimliga priser.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Stefan H

Resenärer som tittade på Fu-Do Asian Kitchen & Bar tittade också på

Besökt Fu-Do Asian Kitchen & Bar? Berätta vad du tyckte!