“Favorit”
Omdöme om Café Cuvée

Café Cuvée
Rankad som nr 464 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Café Cuvée är en modern kvartersbistro på Södermalm, vid Mariatorget. Här kan du njuta av klassiska och nya smaker, med influenser från hela världen och lite extra fokus är det svenska och franska köket. Här finns snacks, ett stort utbud av Cuvéerätter, vårt svar på mellanrätter och varmrätter. Välkommen till ett gastronomiskt vardagsrum med den perfekta blandning av människor, mat och dryck!

Ett av mina absoluta favoritställen, alltid gott och väldigt trevligt! Här känner man sig hemma direkt❤️

Datum för besöket: maj 2021
Tack YvonneK1357

Omdömet skrevs 10 maj 2021 från mobil enhet

Stockholm härligaste restaurang med skön atmosfär och godaste mat. Alltid trevlig personal med hög och personlig service. Ett ställe jag varmt kan rekommendera, du kommer inte bli besviken. Grädden på moset är alla viner som finns att välja på. Kolla in vinkylen. Go spis!!

Datum för besöket: mars 2021
Tack Wanderer56005961671
Omdömet skrevs 11 oktober 2020

Inte värt en omväg. Menyn lovar mer än den håller. Dyrt i förhållande till vad som serverades. Blir inget andra besök.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack PernillaG60
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Bjöd dit våra vänner eftersom vi varit där en gång tidigare.
Smakerna var inte i nivå med tidigare.
Servicen var bedrövlig
Beställningar glömdes bort.
Skickade ett mail och vilket jag framförde synpunkterna men fortfarande efter en månad har vi inte fått något svar.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Krogmat
CafeCuvee, Ägare på Café Cuvée, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2020

Hej!
Vad tråkigt att höra att ni inte var nöjda. Jag svarar personligen på samtliga mail som inkommer och har inte sett något klagomål, ber om ursäkt för att ni inte fått svar. Skicka gärna mailet igen så kan vi ha en direkt kontakt.
Under dessa tider har det varit otroligt svårt att planera med personal, vi har kämpat i månader för att vi ska kunna finnas kvar men det ska självklart inte drabba er upplevelse. Vi hoppas ni kan ha förståelse för detta och att ni återkommer i framtiden.
Med vänlig hälsning,
Tina Trigg

Omdömet skrevs 8 juli 2020

Tänk att det finns en så liten pärla mitt framför näsan som man har gått förbi så många gånger. Varmt rekommenderas! Otroligt god middag med små tapasinspirerade rätter tillagade med hög kvalité. Vaktel vad supergod. Proffsig och trevlig personal som har goda sommelier kunskaper. Salut!

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack Peter J

Resenärer som tittade på Café Cuvée tittade också på

Besökt Café Cuvée? Berätta vad du tyckte!