“Jättetråkigt med forcerade sittningar”
Omdöme om Nabo

Nabo
Boka bord
ons 28/10
20:00
Rankad som nr 832 av 3 327 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan

Katastrofservice! En sittning varar bara i två timmar och vi gick inte ens beställa dricka de första 30 min. Huvudrätten hann knappt lämna tallriken innan vi var tillsagda att våra två timmar var slut. Jättetråkigt!

Datum för besöket: september 2020
Tack kamuhkamuh

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Bra mat och skapliga priser. Bokade 18-20.15, blev påminda om att det var dags att gå vid 20.00. Vill man utfodras är det väl OK, men äter man ute för att ha det trevligt och umgås finns många bättre restauranger. Kommer inte tillbaka.

Datum för besöket: september 2020
Tack torbj_rnc2016
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe med extremt trevlig personal! Jätte god mat, regnbågen var super! Personalen var skojiga och mycket trevliga och snabba med både beställningar och mat! Kom hit!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Kajsaalmgren
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

God mat men de respekterar inte pågående pandemirestriktioner. Mycket trångt mellan bord och gäster. Servitörerna cirkulerande bland alla gäster. Kändes som det var mer än 50 pers i lokalen.

Datum för besöket: april 2020
Tack AnkiS_13
Omdömet skrevs 28 mars 2020 från mobil enhet

Vi vill inte ge upp - 50% på matnotan! Det är klart jag ville stödja en av mina favoritkrogar i Corona-tider. Dock blev besöket en stor besvikelse. Den meny som visades när jag gjorde bokningen skilde sig rejält med den som presenterades eller fanns på tavlan utanför. R ex fanns det bara okunskap eller råbiff på köttsidan och totalt 5 varmrätter.
Vinflaskan för 635kr kom öppnad till bordet och kyparen ville inte ens hälla vin i våra glas - det fick vi göra själva.
Det gick inte heller att beställa snacks medan vi tittade på menyn utan allt skulle beställas på en gång.
Hela kvällen blev en uppvisning i stordrift utan en minsta känsla för service.
Ingen av oss ville ha efterrätt utan tyckte att kaffe och godis hemma var ett bättre alternativ. En kväll för drygt 1200kr för 3 pers kändes inte som välspenderade pengar. Speciellt inte jämfört med förra helgens krogbesök hos en konkurrent.

Datum för besöket: mars 2020
Tack hungryquest

Resenärer som tittade på Nabo tittade också på

Besökt Nabo? Berätta vad du tyckte!