“God mat och generösa portioner”
Omdöme om Libanesen Sickla

Libanesen Sickla
Boka bord
mån 27/9
20:00
Rankad som nr 1 849 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Här serveras riktigt bra libanesiska rätter. Mustig kryddning och goda röror. Deras mezetallrik är perfekt om du vill smaka på lite av varje.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack MalinBrick

Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Vi åt lunch här och satt ute. Vi tog varsin mezetallrik. Rikligt och gott. En blandning av vegetariskt och kött , underbara röror.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack Elisabeth Å
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Vi beställde maten med hjälp av en app (Foodora) som jag tidigare beställt på. Men det här var det värsta jag vart med om. Man kan ha en aning förståelse av att maten kan bli lite ljummen men inte fan heller ska den va iskall och underkokt, dessutom var det inte värt för 5öre. Maten kostade 300 kr och portionen var för ett dagisbarn, slutade upp med att jag fick beställa hem mat från max istället.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack mrerto
Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Jag åt lunch mitt i veckan och fastnade för deras "meze bricka" som lät intressant och god. Men tyvärr var det den sämsta libanesiska mat jag någonsin ätit, degigt, smaklöst och ointressant. Och inte ens mängden mat kunde på något sätt motivera det relativt höga priset på 145 kr.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Rolf W
Omdömet skrevs 7 oktober 2019 från mobil enhet

Trevlig libanesisk restaurang! Fint inredd, vänlig personal och jättegod mat. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Luntan81

Resenärer som tittade på Libanesen Sickla tittade också på

Nacka, Stockholms län

Besökt Libanesen Sickla? Berätta vad du tyckte!