“Vi beställde maten med hjälp”
Omdöme om Libanesen Sickla

Libanesen Sickla
Boka bord
tis 19/10
20:00
Rankad som nr 1 844 av 3 436 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Vi beställde maten med hjälp av en app (Foodora) som jag tidigare beställt på. Men det här var det värsta jag vart med om. Man kan ha en aning förståelse av att maten kan bli lite ljummen men inte fan heller ska den va iskall och underkokt, dessutom var det inte värt för 5öre. Maten kostade 300 kr och portionen var för ett dagisbarn, slutade upp med att jag fick beställa hem mat från max istället.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack mrerto

Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Jag åt lunch mitt i veckan och fastnade för deras "meze bricka" som lät intressant och god. Men tyvärr var det den sämsta libanesiska mat jag någonsin ätit, degigt, smaklöst och ointressant. Och inte ens mängden mat kunde på något sätt motivera det relativt höga priset på 145 kr.

Tack Rolf W
Omdömet skrevs 7 oktober 2019 från mobil enhet

Trevlig libanesisk restaurang! Fint inredd, vänlig personal och jättegod mat. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Tack Luntan81
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 från mobil enhet

Kom hit igen två gånger på två veckor efter två år. Minst lika bra som tidigare. Varmt och välkomnande men ingen trängsel de två vardagskvällar vi var där. Vällagad och god libanesisk mat. Provade själv Pappas meze med en utmärkt kombination av smårätter till bra pris. Andra gången tog jag Grillibanesen, lika gott men mera mat. Båda rätterna rekommenderas!

Tack 11ErikS
Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

145kr för en lunch (meza bricka) bestående av en näve tabbouli, lite kokta morötter, 2 små sega piroger och 2 baguettebitar fyllda med ett par enstaka kycklingbitar.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack manistol

Resenärer som tittade på Libanesen Sickla tittade också på

Nacka, Stockholms län

Besökt Libanesen Sickla? Berätta vad du tyckte!