“Yummy yummy in my tummy”
Omdöme om Libanesen Sickla

Libanesen Sickla
Boka bord
sön 5/12
20:00
Rankad som nr 1 863 av 3 459 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Åh så gott!!! Jag vill skriva att det serveras autentisk libanesisk mat här, men jag har inget att jämföra med, så jag vill bara åh det varmaste rekommendera er att äta här!! Det är JÄTTEGOTT!!! Personalen är trevlig och måna om sina gäster och miljön verkligen dekadent, så tveka inte en sekund! Ät här!!

Datum för besöket: juli 2019
Tack marialilja1976

Omdömet skrevs 8 juli 2019 från mobil enhet

Är man libanes och vet hur riktig libanesisk mat ska smaka, så är denna mat en skam för vår kultur och smaker,. Maten känns köpt i butik, torr falafel och smakar torra Kikärter, mhamara (Ajvar) var lös och smaklös. Vinbladsrullarna var köpta i butik. Inte alls färska. Salladen saknade basic ingredienser såsom citron. Skulle inte rekommendera maten OM man är ute efter en äkta libanesisk smakupplevelse!

Ett plus är den fina lokalen och ute serveringen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Remmoeriksson
Omdömet skrevs 27 maj 2019

Vi ville fira och är glada att vi hittade det här för oss nya stället i Sickla sen gamla favoriter här kraschat. Lokalen och välkomnandet var fantastiskt, vilket mysigt ställe.
Vi tog en burgare och två st beställde buffémenyn 395:-/pers som serverades stegvis som en avsmakningsmeny med tabbouleh, babaganoush, tzatziki,hummus, oliver mm med bröd. Därefter friterade smårätter som calamares, spenatknyten samt delade baguettbitar (goda)med ost, spenat, kyckling?Huvudätterna var ett av vardera (små) grönsaksspett, lammfärs och nötkött av bra kvalité. Möjligen kunde det varit litet mer kött eftersom minst två personer delar. Baklava och libanesiskt kaffe ingår. Vi var mycket nöjda med kvaliteten på maten och verkligen mätta, kanske lite för mycket inbakat men man avgör ju vad man äter av. Hamburgaren innehöll massor av tillbehör och köttet var saftigt. Jag kan inte avgöra om burgaren var tillverkad på plats (vilket jag föredrar) eller inte men bortsett från det positivt. Det fanns också ett bra utbud på viner, bl a sancerre och spanska förutom husets som jag tror var libanesiskt. Rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack Johanna C
Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Rolig lokal, trevlig personal, coca-cola finns och maten är fantastisk! Välj en hel meny med en massa olika rätter eller välj Din favorit! Man kan sitta ute eller inne och missa för all del inte den vackra toaletten med Stockholms finaste toalett!

Datum för besöket: april 2019
Tack Stockholmsmamma
Omdömet skrevs 26 februari 2019 från mobil enhet

Själklar middag innan bion! Fräsht, trevlig atmosfär och hjälpsam personal. Andra besöket, lika bra som första.

Datum för besöket: februari 2019
Tack svandal

Resenärer som tittade på Libanesen Sickla tittade också på

Nacka, Stockholms län

Besökt Libanesen Sickla? Berätta vad du tyckte!