“Stora Pizzor”

Kök: Pizza
Middagsalternativ: Avhämtning
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Formaggio har mycket stora och goda pizzor.Är ni 3 personer räcker 2 pizzor för normalätare.Du kan äta där men också ta med.Runt lunchtid rekomderas att om du skall ta med pizzan att ringa och beställa den i förväg.De har också välmatade stora sallader.Det finns också pasta och kebab.Stora portioner överlag.

Tack Kungsholmen1

Omdömet skrevs 15 november 2017

Sjukt goda pizzor, absolut bästa i stan! Har dock blivit vegan på senaste så kan inte äta hos er längre, vore underbart om ni fick in bara lite vegansk ost och skinka eller något så att man kan fortsätta beställa från er <3

1  Tack AlexandraJonsson
Omdömet skrevs 21 mars 2017

Otroligt trevlig personal som är effektiv, snabb och hjälpsam. Pizzan är supergod och håller alltid kvalitén. Gå hit!

1  Tack amandaljungstedt
Omdömet skrevs 19 juli 2016

Jag var här med en kompis. Jag åt pizza. Jag har varit här en gång tidigare och ätit pizza. Det är verkligen traditonella standard pizzor. Inget som sticker ut, men de är helt ok.Servicen är varken bra eller dålig.

Tack JoP2P
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Goda pizzor med färska råvaror.
Trevlig personal och lugnt i lokalen.
Hade inga problem att låta mig lägga till en massa på min simpla vesuvio då det jag tycker om finns inte som en pizza på menyn.
Köpte till en massa såser för att kunna dippa i och det märks att dem gör sina egna såser, dem var riktigt goda.
Känner man att man är sugen på en god pizza så är det här stället man ska komma till.

Tack Rocky F

Resenärer som tittade på Formaggio Pizzeria tittade också på

Besökt Formaggio Pizzeria? Berätta vad du tyckte!