“Bästa pizzan i stan!”

Kök: Pizza
Middagsalternativ: Avhämtning
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 15 november 2017

Sjukt goda pizzor, absolut bästa i stan! Har dock blivit vegan på senaste så kan inte äta hos er längre, vore underbart om ni fick in bara lite vegansk ost och skinka eller något så att man kan fortsätta beställa från er <3

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack AlexandraJonsson

Omdömet skrevs 21 mars 2017

Otroligt trevlig personal som är effektiv, snabb och hjälpsam. Pizzan är supergod och håller alltid kvalitén. Gå hit!

Datum för besöket: mars 2017
1  Tack amandaljungstedt
Omdömet skrevs 19 juli 2016

Jag var här med en kompis. Jag åt pizza. Jag har varit här en gång tidigare och ätit pizza. Det är verkligen traditonella standard pizzor. Inget som sticker ut, men de är helt ok.Servicen är varken bra eller dålig.

Datum för besöket: juli 2016
Tack JoP2P
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Goda pizzor med färska råvaror.
Trevlig personal och lugnt i lokalen.
Hade inga problem att låta mig lägga till en massa på min simpla vesuvio då det jag tycker om finns inte som en pizza på menyn.
Köpte till en massa såser för att kunna dippa i och det märks att dem gör sina egna såser, dem var riktigt goda.
Känner man att man är sugen på en god pizza så är det här stället man ska komma till.

Datum för besöket: juni 2016
Tack rockyf297
Omdömet skrevs 22 april 2016 från mobil enhet

En pizzeria som vet hur pizza skall smaka.
Botten och kanterna är härligt mjuka och goda. Perfekt med fyllning där man känner alla smaker. Ser lika bra ut som det smakar.
Kan verkligen rekommendera detta stället.
Har pizzor,kebab,sallad,och mycket mer.
Värt ett besök om du har vägarna förbi.

Datum för besöket: april 2016
Tack rickardo488

Resenärer som tittade på Formaggio Pizzeria tittade också på

Besökt Formaggio Pizzeria? Berätta vad du tyckte!