“Tummen upp”
Omdöme om Khushi

Khushi
Boka med
Khushi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 705 av 3 472 Restauranger i Stockholm
Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Grymt god mat och mycket trevlig personal. Här kan man få riktigt stark mat om man gillar det. Rekommenderas starkt

Tack Fredrik H

Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Mycket märklig upplevelse. Vi gick dit för att titta på meny för ett större sällskap om en vecka. Vi bad om två öl medan vi skulle titta igenom menyn. Fick till svar ingen öl och ingen annan dricka om man inte beställer mat. Servitören sa att lagen är sådan. Så vi lämna rätt omgående. Stället var tomt när vi kom och när vi lämna. Efter 20 min diskussion om svensk lagstiftning. Gick till ett ställe mitt emot och fick ett helt annat bemötande. En fantastisk upplevelse med maten när vi hade vår tillställning några dagar senare.

Tack byggarenbob
Omdömet skrevs 9 november 2017 från mobil enhet

Blev jättesugen på indisk mat idag till lunch.
Precis då såg jag Restaurang Khushi.
Det retar mig att det inte finns lunchmenyer utanför.
Man måste in (tyvärr ganska vanligt).
Men både utsidan och insidan är välkomnande. Det luktar gott och restaurangen känns fräsch.
Jag kom när dom precis öppnade för lunch. Och blev deras första kund för idag.
Och det var väl tur för bara ca 10 minuter efter mig så blev det snabbt fullt.
Måste betyda att restaurangen är populär.

Trevlig personal som snabbt kom med tips då jag stod och tvekade en stund på om vad jag ville äta.

Salladsbordet var fräscht och mycket, saknade bara Papadam brödet.

Maten kom in ganska så snabbt och det kändes att det var tillagat med fräscha ingredienser.
Bra kryddning, gott och bra portion.

Priset är helt ok.
”Bra mat till bra pris”

Kommer med säkerhet att äta där igen.

Tack Peter R
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Var här med min sambo, god indisk mat med tydlig indisk kryddning. Priserna är helt okej. Ett bra ställe att ta en vardagsmiddag.

Tack Leif N
Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

Åt tillsammans med en kompis en middag. Maten är vällagad och servicen god men restaurangen har en hel del övrigt att önska. Rent men omysigt! Bra ställe om man vill kunna prata för där var ingen trängsel.

Tack Åsa J

Resenärer som tittade på Khushi tittade också på

Besökt Khushi? Berätta vad du tyckte!