“Max visar vägen ”

Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Avhämtning
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Jag tycker MAX som kedja gör ett fantastiskt bra jobb med att ta fram nya kreativa vegetariska alternativ som på riktigt kan konkurrera med kött.
Deras BBQ Sandwich är en mycket bra burgare som jag verkligen rekommenderar.

Poängavdrag i det här fallet för att det var dåligt undanplockat i restaurangen och skitigt på golven.

Tack Marcus P

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Skitiga bord, tiggande vid bordet vid 2 tillfällen, stökigt och fylla. Samlingsplats för tiggare. Maten är okej som den ska vara. Var mycket folk så tog lite tid men vänligt bemötande. Såg att de arbetade så fort de kunde.

Tack Helena M
Omdömet skrevs 23 december 2017 från mobil enhet

Alltid samma, enformig hamburgare oavsett vilken man väljer . Lika i alla stora hamburgerkedjor . Ingen finess !

Tack stalljerner
Omdömet skrevs 24 september 2017

Stor lokal som oundvikligen blir lite stökig. Snabb och vänlig service, men jag blev lite förvånad över hamburgaren - den var