“Max visar vägen ”

Kök: Snabbmat
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Avhämtning
Område: Norrmalm
Beskrivning: Välkommen till MAX i Stockholm, på Vasagatan 7 vid Nordic Light!
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Jag tycker MAX som kedja gör ett fantastiskt bra jobb med att ta fram nya kreativa vegetariska alternativ som på riktigt kan konkurrera med kött.
Deras BBQ Sandwich är en mycket bra burgare som jag verkligen rekommenderar.

Poängavdrag i det här fallet för att det var dåligt undanplockat i restaurangen och skitigt på golven.

Tack Marcus P

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Skitiga bord, tiggande vid bordet vid 2 tillfällen, stökigt och fylla. Samlingsplats för tiggare. Maten är okej som den ska vara. Var mycket folk så tog lite tid men vänligt bemötande. Såg att de arbetade så fort de kunde.

Tack HelenaM1039
Omdömet skrevs 23 december 2017 från mobil enhet

Alltid samma, enformig hamburgare oavsett vilken man väljer . Lika i alla stora hamburgerkedjor . Ingen finess !

Tack stalljerner
Omdömet skrevs 24 september 2017

Stor lokal som oundvikligen blir lite stökig. Snabb och vänlig service, men jag blev lite förvånad över hamburgaren - den var inte riktigt lika fräsch och läcker som jag brukar uppleva MAX hamburgare. Lite torr och tråkig faktiskt. Det drar ner mitt omdöme.

Tack 871Anna_N
Omdömet skrevs 1 september 2017

Vilken helt bedrövlig Max restaurang. Vi besökte restaurangen sent en kväll efter en pubrunda för att få lite mat. Beställde i terminalen för att få maten snabbt, men systemet måste vara ur funktion. Maten serverades inte överhuvud taget i nummer/beställnings ordning. Det hoppade både hit och dit på skärmen, men efter si så där 20 minuter kom så äntligen vår beställning ut ur luckan. Vi hade beställt en helt vanlig meny och fick en sunkig burgare som var ihophafsad utan någon som helst tanke. Mer dressing utanpå brödet än innanför, pommes som fullkomligt badade i olja. Max som brukar ha så god pommes, men inte här inte. När man skulle hämta läsk så hade man behövt gummistövlar för så mycket läsk flöt runt framför maskinen. Brickor med lämnad mat på varenda yta i hela restaurangen. Grisigare ställe får man leta efter.

Tack Livsnjutare72

Resenärer som tittade på MAX tittade också på

Besökt MAX? Berätta vad du tyckte!