Twisted Keys Escape Room Stockholm
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Supertnöjda

Välgjort, rent och snyggt. Vi körde The Cure och va supernöjda. Många klurigheter och ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
magnusa399
Grymt nöjda

Familj med en tioåring o en 8 åring körde Pirates; the Lost treasure. Välgjort rum, många saker att ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
N2533HFeg
Arlandastad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 98 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 32,50 US$
från 101,13 US$
från 159,46 US$
från 139,11 US$
1924 av 98 omdömen
Omdömet skrevs 24 januari 2020

Riktigt roligt och lagom utmanande. Vi testade ”The Cure” och jag kan varmt rekommendera det både för par och för grupper upp till sex personer.

Tack 93gustafb
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Kul för alla åldrar, det var lagom svårt och alla hade något att göra trots att vi var 6 st. Rekommenderar alla att göra det här.

Tack Simon7248
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Jättekul, väl genomtänkt och klurigt! Superbra familjeaktivitet (vi gjorde rummet The Cure) där alla kunde bidra på olika sätt. Tiden flög iväg och man hann inte tänka på någonting annat, allt fokus på uppgiften.

Tack Smulis5
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Bättr än de andra escape room som jag provat. Rolig aktivitet då nästan alla åldrar kan vara med. Bra träning för att träna på att samarbeta.

Tack Avlys
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Superroligt rum med många klurigheter att lösa. Det var väldigt många olika moment så det gäller att man håller ett högt tempo hela tiden för att hinna klart inom timmen man har på sig.

Tack V6661SKdanielb