“Något smaklös vegetarisk rätt”
Omdöme om Bonnie's

Bonnie's
Rankad som nr 1 018 av 3 398 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Lokalen är mycket fin med högt i tak. Personalen fantastisk.
Vi åt tyvärr båda den vegetariska rätten Rödbetstartar. Den var ganska smaklös och hade vunnit på att hottas upp mer med andra smaker såsom mer kapris. Med andra ord är det svårt att kommentera maten överlag.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Carin L
joannawrzesinska, Annan på Bonnie's, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2020

Hej Carin,

Tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback. Det glädjer mig att ni uppskattade vår personal.
Jag beklagar att ni inte var helt nöjda med maten och tar med mig era åsikter.

Du får gärna höra av dig nästa gång ni planerar ett besök hos oss, jag ser gärna personligen till att ni blir väl omhändertagna.

Med vänliga hälsningar,
joanna.wrzesinska@bankhotel.se

Omdömet skrevs 2 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig miljö att äta i. Ombonat och varmt med fin design.
Maten var bra men inget "wow".

Personalen var trevlig och serviceinriktade. Lagom tid för maten att serveras.

Att personal kommer till bordet och frågar om maten smakar bra och allt är till belåtenhet är bra och standard, men inte att tre olika personer utför den biten. Det blir ett litet störande moment kan jag uppleva tyvärr.

Datum för besöket: december 2019
Tack david_johansson88
joannawrzesinska, Chef på Bonnie's, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2019

Hej David,

Jag vill tacka dig för att du tog dig tiden att ge oss feedback, det värderar jag högt!
Ledsen för att eran upplevelse inte levde upp till den standarden vill alltid önskar hålla, jag tar med mig din feedback och se över våra rutiner.

Vi hoppas få välkomna dig tillbaka inom kort och ge dig ett ännu bättre besök hos oss nästa gång.

Du kan gärna kontakta mig direkt nästa gång ni planerar att besöka Bank Hotel så ser jag personligen till att ni blir väl omhändertagna,

Hälsningar,

joanna.wrzesinska@bankhotel.se

Omdömet skrevs 23 november 2019

Jag var förväntansfull då jag läst och sett en del bilder. Miljön är verkligen speciell och ger en härlig inramning och känsla. När vi var där så var det dock inte så många gäster så det kändes lite avslaget. Ett glastak och 6 meters takhöjd hittar man inte på så många restauranger, man kan säga att inredningen och arkitekturen är storlagen i det gamla bankpalatset. Det är som att besöka en svunnen tid med marmor, belysning,Maten var helt OK men inte riktigt så att det matchade den magnifika miljön, detsamma kan man nog säga om servicen - den var helt Ok men heller inte mer

Datum för besöket: oktober 2019
Tack macscotte
joannawrzesinska, Chef på Bonnie's, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2019

Hej Macscotte,

Först och främst vill jag tacka dig för att du tog dig tiden att skriva om oss. Din feedback är verkligen värdefull för oss,

Jag beklagar att du inte tyckte maten och servicen levde upp till den standarden vi vill hålla, du får gärna återkoppla direkt till mig om det var något specifikt som inte blev bra. Du når mig enklast på Joanna.wrzesinska@bankhotel.se

Jag hoppas få välkomna er tillbaka till Bonnie's och ge er en bättre upplevelse nästa gång,

Jag önskar dig en trevlig söndagskväll,

Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Vilken fantastiskt vacker lokal. Här intog vi en lunch och ingen i sällskapet blev missnöjd varken på köttbullarna, tonfisken, röksalladen eller torsken. Servicen var perfekt och vinet som rekommenderades till rätterna passade bra. Återkommer gärna vid nästa tillfälle i Stockholm.

Datum för besöket: november 2019
Tack 158evap
joannawrzesinska, Chef på Bonnie's, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2019

Tack för att du tog dig tiden att ge oss den fina feedbacken! Det glädjer mig att ni är nöjda med besöket hos oss. Välkomna tillbaka!

Hälsningar,
Restaurangchef

Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Bra service, fin lokal o inredning, bra ljudvolym, stor vinlista och ok. Fisken var bättre än renköttet. Tonfisken till förrätt var bra komponerad med lagom drag i chilin.

Datum för besöket: november 2019
Tack HakanH116

Hej HakanH,

Tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback, det värdesätter vi högt.

Jag är ledsen att vi denna gång inte levde upp till den nivån vi strävar efter.

Du får gärna ta kontakt med mig direkt om det var något specifikt ni kände er besvikna på.

Jag hoppas samtidigt få välkomna er åter inom en snar framtid och få ge er en ännu bättre upplevelse av Bonnie's.

Hälsningar
Restaurangchef

Joanna.wrzesinska@bankhotel.se

Resenärer som tittade på Bonnie's tittade också på

Besökt Bonnie's? Berätta vad du tyckte!