“Trevlig utsikt”

Kök: Fisk och skaldjur, Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Bra mat, prisvärda alternativ. Trevlig personal.
Åt räksallad och kan rekommendera den. Trevlig utsikt

Tack T6238VKrichardm

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Efter att ha ringt i förväg och fått besked att det inte går att boka bord ”vi tar in eftersom” har vi nu väntat över 90minuter. Inget besked om det är värt att fortsätta vänta. Nu ger vi upp. Tar nog några år innan vi försöker igen... SKITSTÄLLE!

Tack 400patrikh
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Åkte hit en sommarkväll till kl 19, bokat bord. Ointresserad, stressad personal som blev irriterad om man bad om filtar eller menyn för efterrätt. Fisksoppan var medioker med bara tre musslor varav en oöppnad. Blev knappt mätt. Högrevsburgaren kunde man bara få well done enligt servitören. Pommes var dock riktigt goda. Rödtungan helt ok. Servitören missade mitt te och jag fick in den långt efter efterrätten och jag fick in en extra nota på bara teet på 40kr efter att jag betalat, de kunde inte ens bjuda på det trots att det var de som missat. Teet var väldigt svagt och smakade bara varmt vatten. Ingen noterade när vi lämnade restaurangen eller tackade för besöket. Ett glas husets röda 160kr...inte prisvärt. Summerat var maten inte mer än ok och servicen undermålig. Åker inte hit igen.

Tack ChristelYP
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Otroligt dålig service och helt ok mat. Servicepersonalen var rent ut sagt otrevliga och helt ointresserade. Fiskgrytan var dålig, hamburgaren ok och rödtungan var god men definitivt ätit bättre.

Tack 574isabelp
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Servitören spillde pepsi och jag fick på mig - ingen ursäkt el antydan till att säga ngt. Då alla barnen ratade hamburgaren (& jag även luktade på den, den luktade gammalt) så sa vi till - fick god dag yxskaft till svar och inget försök att bjuda på ngt annat.
Pga. miljön runtomkring så klarar sig denna restaurang men den skulle knappast överleva m denna service och mat inne i stan.

Tack Ewie41

Resenärer som tittade på Fjäderholmarnas Krog tittade också på

Besökt Fjäderholmarnas Krog? Berätta vad du tyckte!