“Mysigt”
Omdöme om Sundbergs Konditori

Sundbergs Konditori
Rankad som nr 11 av 66 Efterrätter i Stockholm
Kök: Café
Bra för: Barhäng, Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi stannade till för kaffe. Väldigt unikt och fint café. Fina bakverk och även smårätter serverades där

Tack klaraslena

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Vi besökte caféet då vi sökte ett café som serverade mer traditionella bakverk. Lokalen var trevlig med lite äldre o charmig stil. Tyvärr så motsvarade inte bakelse och cheesecaken våra förhoppningar om en fullträff. Helt ok ändå trots detta och kan rekommenderas om man tröttnat på de stora kedjorna jättemuffins.

Tack Eva-Lena S
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Inget eget bakverk - bara inköpt! Delicato gör säkert storkovan på detta ställe!!! Men vad hände med att baka eget??

1  Tack Miguel d
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Fin miljö. Men blaskigt kaffe och smaklös cheesecake från Delicato. Dyrt en riktig turistfälla. Kommer inte att gå dit mer.

1  Tack Yvonne S
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Underbar ost- och skinkomelett! Rekommenderar verkligen ett besök. Trevlig stämning och gott kaffe. Vi var mycket nöjda.

Tack LarsOl0f

Resenärer som tittade på Sundbergs Konditori tittade också på

Besökt Sundbergs Konditori? Berätta vad du tyckte!