“Mysigt”
Omdöme om Sundbergs Konditori

Sundbergs Konditori
Rankad som nr 27 av 125 Smått och gott i Stockholm
Kök: Café
Bra för: Affärsmöten, Barhäng, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi stannade till för kaffe. Väldigt unikt och fint café. Fina bakverk och även smårätter serverades där

Datum för besöket: april 2018
Tack klaraslena

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Vi besökte caféet då vi sökte ett café som serverade mer traditionella bakverk. Lokalen var trevlig med lite äldre o charmig stil. Tyvärr så motsvarade inte bakelse och cheesecaken våra förhoppningar om en fullträff. Helt ok ändå trots detta och kan rekommenderas om man tröttnat på de stora kedjorna jättemuffins.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Eva-Lena S
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Inget eget bakverk - bara inköpt! Delicato gör säkert storkovan på detta ställe!!! Men vad hände med att baka eget??

Datum för besöket: december 2017
1  Tack Miguel d
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Fin miljö. Men blaskigt kaffe och smaklös cheesecake från Delicato. Dyrt en riktig turistfälla. Kommer inte att gå dit mer.

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack 937yvonnes
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Underbar ost- och skinkomelett! Rekommenderar verkligen ett besök. Trevlig stämning och gott kaffe. Vi var mycket nöjda.

Datum för besöket: december 2017
Tack LarsOl0f

Resenärer som tittade på Sundbergs Konditori tittade också på

Besökt Sundbergs Konditori? Berätta vad du tyckte!