“Mysig thai”

Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

God mat och dryck i en trevlig utomhus gård
Bra service och härligt bemötande
Riktigt smakrikt och varierad meny

Datum för besöket: september 2018
1  Tack Stefan S

Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Det finns en uteservering på bakgården som är svalare nu i värmen. Maten god som vanligt. Bemötande och service likaså. En eloge till den som satt ihop musiken. Man får en skön känsla av den.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack Peter E
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Var där lunchtid och beställde en Pad thai med kyckling, fick in maten snabbt men inte det jag beställt, fick med Tofu. Bad om att få ny mat vilket personalen fixade på 5 min. Inte den bästa Pad thai jag ätit men helt ok. Portionerna är stora och det snålas inte med kyckling.

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack Ninna736
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket tillmötesgående personal. Den godaste thaimat jag ätit på länge. Vi åt 53 o 59. Tigerräkor och kyckling.

Datum för besöket: november 2017
1  Tack carinah61
Omdömet skrevs 1 november 2017

God och genuin thaimat med många rätter att välja mellan. Trevlig serveringspersonal och vi fick in våra rätter snabbt trots att restaurangen var välbesökt. Tyvärr var det mycket trångt mellan borden och en stimmig miljö.

Datum för besöket: november 2017
1  Tack eckhardtog

Resenärer som tittade på Waan Thai tittade också på

Besökt Waan Thai? Berätta vad du tyckte!