“Mycket gott, trevlig och kunnig personal. Hela familjen nöjd, även veganska dottern!”
Omdöme om Medelhavsparlan

Medelhavsparlan
Boka med
Medelhavsparlan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 766 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm
Område: Södermalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Av en slump hittade vi denna turkiska restaurang. Gott vin, god oxfilé pasta och till allas vår glädje riktigt goda veganska alternativ.
Bara synd att vi inte hinner ett besök till!

Datum för besöket: mars 2018
Tack TheGlobetrotter1969

Omdömet skrevs 1 mars 2018

Lördagskväll med goda vänner. Anlände vid 18-tiden. Ganska tomt i lokalen förutom några som satt i loungedelen och tog en öl. Kan nog vara ett mysigt ställe på sommaren eftersom restaurangen ligger i anslutning till vattnet. Blev anvisade ett bord vid fönstret men fick byta efter ett tag med anledning av att ett större sällskap behövde mer plats. Fick snabbt beställa. En av oss ville ha fisk men den var slut men då tipsade kyparen om en annan rätt med gambas. Övriga rätter vi beställde från menyn fanns. Skulle finnas egen öl men den var också tyvärr slut. Övrigt så var det trevligt. Ganska högljutt då en av personalen försökte få igång en musikmaskin så stundtals var det lite svårt att prata med varandra. Men i stort sett var det ett helt ok besök, maten var god och väl tilltagen.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Lena E
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Trevlig kvarterskrog i fin omgivning.
Trevlig ägare som ger bra service oavsätt om du äter i resrurangen eller tar en öl i baren och tar med maten hem.
Kvarterskrogs meny med lite turkiska hemma lagade rätter också.

Datum för besöket: december 2017
Tack 568antep
Omdömet skrevs 23 februari 2017 från mobil enhet

Hade inte planerat middagen. Gick bara in och frågade om det fanns bord. Det fanns det knappt. Men mycket trevlig personal såg till att vi fick en bra plats ändå.

Maten tog lite väl lång tid, men vi kom också precis efter ett större sällskap.
Servicen var bra. Mycket frågor och såg till så vi hade det bra hela kvällen.

Maten var överraskande bra. Av någon anledning tycker jag maten var bättre än vad lokal/inredning/utstrålning visar.

Något jag inte gillade alls var att vi beställde vin på flaska, dom öppnade och hällde upp i serveringskaraff i köket. Det känns inte ok i mina ögon, jag vill se flaskan & smaka vid bordet.

Datum för besöket: januari 2017
Tack joakimj47
Omdömet skrevs 21 november 2016

Trivsam kvarterkrog med eget öl. Bra utbut och vällagat. Fick klart godkänt av vänner från Mellanöstern. Dessutom viss utsikt mot Hammarby Sjö.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Berglund43

Resenärer som tittade på Medelhavsparlan tittade också på

Besökt Medelhavsparlan? Berätta vad du tyckte!