“Bästa Indiska på Södermalm!”
Omdöme om Gandhi

Gandhi
Rankad som nr 671 av 3 433 Restauranger i Stockholm
Kök: Indiskt
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område

Älskar indiskt och har nog testat de flesta på Södermalm och många i Stockholm. Men denna är den godaste och dessutom med den trevligaste servicen. Vi äter deras mat nästan varje vecka. Ta med eller äta där, båda fungerar utmärkt, även bra med barn. Liten uteservering har de också.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Trail17776851772

Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Väldigt trevligt bemötande när vi steg in i den varma restaurangen. Det var på eftermiddag och i Coronatid, varför vi var ensamma i lokalen.

Vi beställde Chicken Balti Adrak (ingefära) och Hot chicken Sizlar med välsmakande sås. Ingen av rätterna gjorde oss besvikna! Äkta indisk restaurang med ägare från Calcutta!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack TinaSE1967
Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Nu ligger den på Folkungagatan 95. Men det är samma enastående indiska kök. Nu kanske ännu bättre!!! Jag kan rekommendera allt. Fantastiskt servitör som heter Sayud Patrul och blev årets servitör 2017. Indian Curry Award (stor Nordisk tävling)

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack JAGER68
Omdömet skrevs 3 december 2019 från mobil enhet

Världsklass alltid på tandoori chicken. Min son Milton och jag har ätit överallt och detta slår allt! Här jobbar dessutom årets servitör enligt känd indisk tävling varje år. Han är otrolig och heter Karim Patrul

Datum för besöket: december 2019
1  Tack JAGER68
Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

Älskar deras indiska mat. Varje gång jag kommer till Stockholm så blir det en tripp till Gandhi. Stora portioner, god sallad till förrätt och mycket god indisk öl. Sedan plus i kanten för trevlig personal!!

Datum för besöket: november 2019
1  Tack siriiih

Resenärer som tittade på Gandhi tittade också på

Besökt Gandhi? Berätta vad du tyckte!