“Börjar bli lite slitet, 4-”
Omdöme om Beirut Cafe

Beirut Cafe
Rankad som nr 715 av 3 368 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 25 augusti 2016

Beirut Café påstås ha serverat stjärnor som Jay Z, Lady Gaga och Zlatan. Det vet jag verkligen inget om, men nu har vi gästat stället och provat deras avsmakningsmenyer med varma och kalla små libanesiska rätter, både den vegetariska varianten och den med några bitar grillat kött.
Jodå, det var gott och mätta blev vi också. Personalen skötte sig, serverade, plockade bort och fyllde på glas men glömde leendet. Tyvärr börjar etablissemanget bli slitet med en mindre fräsch toalett. En 4:a för maten och rummet (vi höll till i det inre runda) även om priset var väl tilltaget.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Robert A

Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Riktigt bra meze. Portionerna är generösa, och maten är både god och hälsosam. Centralstationen är en snabbmatsfälla, men det här stället fungerar som motvikt till alla flottiga snabbmatsställen.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Lisa J
Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

Besökte restaurangen med malen för romantisk parmiddag. Vi var mycket nöjda både med mat och service. Proffsigt på alla sätt. Mezen fantastisk. Passar för lång middag.

Datum för besöket: februari 2016
Tack 101Anna101
Omdömet skrevs 14 juli 2016

Vid ankomst upplevde vi servicen som något bristfällig men efter ett tag fick vi mer uppmärksamhet. De var tydliga och hjälpsamma med förslag och förslag kring maten.

Miljön upplevs följa restaurangens inriktning och innebär att det blir en ganska hög ljudnivå.

Maten föll inte oss i smaken men det var också första gången som jag prövade att äta libanesisk mat. Därför kan jag inte heller bedöma om den var mer eller mindre bra. För oss blev middagen inte alls prisvärd.

Datum för besöket: juli 2016
Tack EarthByMe
Omdömet skrevs 11 juli 2016

Vi köpte två mezetallrikar, en vegetarisk och en med kött, på Beirut café deli på T-centralen. Mycket gott, praktisk take away. Lite dyrt.

Datum för besöket: juni 2016
Tack sover-med-hattar

Resenärer som tittade på Beirut Cafe tittade också på

Besökt Beirut Cafe? Berätta vad du tyckte!