“Middag ”
Omdöme om Nalen Restaurang

Nalen Restaurang
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Nalen Restaurang har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 23 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: Från och med måndag 3e juli håller vi sommarstängt och öppnar upp igen måndag 7 augusti klockan 11.00 En trevlig och varm sommar tillönskas alla våra vänner...
Omdömet skrevs november 26 2016 från mobil enhet

Allt bra, inget att klaga på en kväll som denna. Två rätter per person och alla var otrolig nöjda!!!

Tack Robbin P

Omdömet skrevs november 24 2016 från mobil enhet

Vi var 5 vänner som besökte restaurangen inför en konsert. Toast Skagen, svenska klassiker, Biff Rydberg och dagens Kyckling med parmesan beställdes och alla var lika nöjda. Enda minus var att potatisen till Biff Rydberg var friterad och inte stekt. Stort plus är att matgärsterna släppts in bakvägen och slipper köa till konserterna.

Tack Camilla A
Omdömet skrevs november 3 2016

Förrätt, varmrätt och efterrätt var alla fantastiskt god och lagom i storlek, varken för små eller för stora. Vinet som serverades till var utsökt gott, mousserande vinet var däremot ganska så tråkigt. Trevlig personal och skönt med närheten till konsertlokalen.

Tack Erika T
Omdömet skrevs oktober 29 2016 från mobil enhet

Påhittig meny med svenska smaker som man lyckas väldigt väl med. Klart prisvärt. Trevligt med smakportion, gott bröd och hemgjort smör innan beställd mat.

Tack Sanna S
Omdömet skrevs oktober 23 2016 från mobil enhet

Första intrycket av restaurangen är personalen och ett mycket välkomnande bemötande. Under hela vår vistelse fanns personalen hela tiden till hands utan att de för den sakens skull hängde över oss.
Menyn upplevdes som tillräcklig varierad i utbud. Priserna låg generellt något högt men vi var mycket nöjda med den mat som serverades.
Vi kan definitivt rekommendera till ett besök hos Nalen.

Tack Kim W

Resenärer som tittade på Nalen Restaurang tittade också på

Besökt Nalen Restaurang? Berätta vad du tyckte!