“Gott och mycket”

mån 14/10
20:00
Rankad som nr 116 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Beskrivning: MAT MED GAMLA RÖTTER - Här kan du njuta av mat med tusenåriga traditioner och uppleva ett kulturarv förmedlat i smakupplevelser av högsta klass. Följ med på ett orientaliskt äventyr och låt dina smaklökar guida dig. LEBANON MEZA LOUNGE - erbjuder en rik variation av rätter gjorda på de bästa av råvaror, rätter som är minst lika goda och smakfulla som de är nyttiga. HÄRLIG STÄMNING - Med sitt fokus på en inbjudande atmosfär är det enkelt att uppleva äkta gemenskap när du kommer hit med ditt sällskap. Varför inte avsluta en utsökt måltid med en stimulerande vattenpipa?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Vi valde en meny med 15 rätter och var supernöjda med vårt val. Massor med smarriga smaker och gott libanesiskt vin därtill. Inga problem att få påfyllning av favoriterna. Hyfsat mycket folk en vanlig veckodag, så boka gärna bord. Nöjda, belåtna och mycket mätta rullade vi därifrån.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Godislotta

Omdömet skrevs 6 september 2019

Vi firade min mammas födelsedag,
Lyckad kväll!

Bra service , Bra presentation av meny och mat!
Hit kommer vi igen !!!:)

Datum för besöket: september 2019
Tack Ahmad A
Omdömet skrevs 5 september 2019

Här finns det goda rätter men inga som inte brukar finnas på andra liknande bufféluncher. Vid 11:30 börjar det bli trångt i lokalen och kön lång till maten. Lokalen är för övrigt fräsch och trevlig.

Datum för besöket: september 2019
Tack Richard S
Omdömet skrevs 3 september 2019 från mobil enhet

Väldigt god mat, magdans, riktigt bra vin för vettiga pengar. En Kaffe Karlsson som var magiskt god. Vi var ett stort gäng, det flöt på bra. Någon liten miss blev det kanske men hit går vi gärna igen

Datum för besöket: augusti 2019
Tack peannwis
Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Varje besök i Stockholm försöker jag planera in lunch på LML och varje gång är det en smakupplevelse som är svår att beskriva med ord.

Datum för besöket: juni 2019
Tack TorgnyA10

Resenärer som tittade på Lebanon Meza Lounge tittade också på

Besökt Lebanon Meza Lounge? Berätta vad du tyckte!