“God mat och bra service”
Omdöme om Lebanon Meza Lounge

Lebanon Meza Lounge
Boka bord
lör 21/9
20:00
Rankad som nr 118 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Beskrivning: MAT MED GAMLA RÖTTER - Här kan du njuta av mat med tusenåriga traditioner och uppleva ett kulturarv förmedlat i smakupplevelser av högsta klass. Följ med på ett orientaliskt äventyr och låt dina smaklökar guida dig. LEBANON MEZA LOUNGE - erbjuder en rik variation av rätter gjorda på de bästa av råvaror, rätter som är minst lika goda och smakfulla som de är nyttiga. HÄRLIG STÄMNING - Med sitt fokus på en inbjudande atmosfär är det enkelt att uppleva äkta gemenskap när du kommer hit med ditt sällskap. Varför inte avsluta en utsökt måltid med en stimulerande vattenpipa?

Detta ställe har jag ätit på två gånger. Första gången delade vi på en avsmakningsmeny och andra gången valde vi förrätter att dela på samt varsin huvudrätt. Det är alltid mycket folk och full fart i restaurangen, men de gånger jag har varit där har det verkligen inte tummats på varken servicen eller kvaliteten på maten. Supergod libanesisk mat och härligt atmosfär!!!

Datum för besöket: november 2018
Tack P5325LOemman

Omdömet skrevs 15 augusti 2019

Maten är väldigt god . Jag är väldigt nöjd över mitt besök.
  Servicen var toppen och snabb service .
  Lokal är fint.kommer definitivt besöka igen

Tack Mohammad A
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

En riktigt bra libanesisk restaurang som erbjuder buffé på lunchen. Bra tillagning och fräscht. Snabb service, men kom i tid till lunchen. Blir väldigt långa köer.

Tack Cityspanaren
Omdömet skrevs 10 augusti 2019

Jag kan varmt rekommendera "Meny Grand" vilket består av 15 olika varma och kalla mezarätter plus grilltallrik och libanesisk efterrätt. Det var sååå mycket mat men allt var så himla gott så man kunde inte sluta äta. Även servicen var toppen där de var uppmärksamma på om allt från dricka till att brödet börjar sina.

Tack ironlinkexperience
Omdömet skrevs 8 augusti 2019

Maten var väldigt god men servicen var på en annan nivå! Jag är väldigt nöjd över mitt besök och kommer defintivt besöka er igen!

1  Tack Dhruvisawesome

Resenärer som tittade på Lebanon Meza Lounge tittade också på

Besökt Lebanon Meza Lounge? Berätta vad du tyckte!