“Inte nöjd”

Rankad som nr 219 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Vi gick på servitrisens rekommendationer men det motsvarade inte mina förväntningar utan det kändes mest som dom ville sälja så mycket som möjligt tex. En flaska vatten kostar 75kr…

1  Tack 640glennj
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 165)

Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Jättetrevlig miljö i italiensk anda. Servicen var på topp, servitören var något för på men väldigt trevlig och tillmötes gående. Maten var utmärkt! Lite över förväntan med tanke på att ställe ligger på en turistgata och det är lätt att bli ”lurad”. Det enda vi har att kommentera är toaletten som hade vatten och papper på golvet.

1  Tack slindmark
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Mysig atmosfär med god service och toppen mat varje gång vi besöker denna restaurangen. En klar favorit.

2  Tack alexandralK3423ZA
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Agaton är alltid ett säkert kort. Mysig atmosfär och trevligt bemötande. God pasta och mkt gott omhändertagande av vår kypare Robban.

1  Tack Jörgen S
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Vi valde Agaton efter att ha läst omdömena på Tripadvisor. Vi blev inte besvikna. Mysig miljö, otroligt god mat och mycket bra service! Vår servitör Jean gjorde sitt yttersta för att vi skulle få en fin kväll. En restaurang vi kommer besöka igen.

1  Tack camillalej0n

Resenärer som tittade på Agaton tittade också på

Besökt Agaton? Berätta vad du tyckte!