“En trevlig middag”

20:00
Rankad som nr 232 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen

En trevlig middag. Vi åt kött o fisk och var nöjda. Trevlig personal och bra avstånd i restaurangen.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack Gurra487
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 142)

Omdömet skrevs 6 april 2021

Perfekt läge i gamla stan, mysig miljö och utmärkt service!
God pasta, rekommenderar pasta agaton och carbonaran!

Datum för besöket: april 2021
Tack Linaritzm
Omdömet skrevs 1 november 2020 från mobil enhet

Väldigt mysig restaurang. Bra service. Goda pastarätter och bra storlek på portionerna. Pizzorna såg också goda ut.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 537johannal
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

God mat och bra service. Trevligt ställe. Vi åt Bruschetta, risotto och plankstek. Allt var bra. Rätt rejäla portioner också. Bra rekommendation av vin till maten.

Helt klart värt ett besök .

Datum för besöket: september 2020
Tack mikaelm542
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

En väldigt trevlig och prisvärd restaurang, mycket trevlig personal som va på tårna hela tiden, ett extra tack till Mathias som va väldigt trevlig. Kan varmt rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: augusti 2020
3  Tack Hadarzon

Resenärer som tittade på Agaton tittade också på

Besökt Agaton? Berätta vad du tyckte!