“Herr.”

Rankad som nr 248 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Har varit här flera gånger och blir aldrig besviken.
Bra mat bra service.
Är helt klart värt minst ett besök.

Datum för besöket: februari 2020
Tack FredrikP265
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 132)

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Trots reservation får vi vänta i baren 35 min. Hovmästaren får det att låta, väldigt högt! som att vi blir bjudna på drickat i baren, men icke! Det kom på notan....

Oengagerad och arrogant servitris som får oss att känna oss dumma när vi frågar om menyn. I bakgrunden hörs hovmästarens röst högre och högre... Vinkokta musslor smakade gammalt! Hemlagade ravioli var INTE, hemlagade. (försök inte!) Överkokt pasta dränkt i grädde med 3 små köttbitar i. Pizzan var bränd i botten. Priserna är väldigt höga, långt låååångt ifrån prisvärd! Dyr vin!
På det hela blir 2 i familjen magsjuka på natten. När vi ringen dagen efter och berättar säger denna eleganta hovmästare att han inte minns och därför kan inte han göra någonting åt saken....

Bondfångeri! oproffesionelt! Katastrof!!! Tom MacDonalds levererar bättre än de lovar!

Aldrig mer! Ja! vi kommer berätta detta för alla vi känner!

Datum för besöket: november 2019
Tack Fredrik2001
Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Vi kände oss mycket välkomna och blev väl uppassade. En må kväll så det va ganska lite folk. Maten va utsökt, Agatons pasta, Sik (tror jag)och mumsig tiramisu.

Tack Traveleva55
Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal och atmosfär. Mycket god pasta samt pizza! Ett plus att pizzan var formad som ett hjärta. Lite höga priser, men det är något man får räkna med om man vill äta inne i Gamla stan! Kommer definitivt besöka Agaton igen!

1  Tack catwithahat
Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Överreklamerad restaurang som borde kunna bättre. Åtminstone vad det gäller priset man får betala. Bara för att den ligger i Gamla Stan betyder inte att den är bra.
Vi åt fisk, gös, som endast smakade vitlök. (när ska gös smaka vitlök och inte gös)Till det potatis(inget fel på dom) och en (!) morot tillsammans med massor av sugar snaps.
Nä, hit går vi inte igen.
Ett tips! Bestäm själv vad ni vill dricka! Övertalas inte av en säljare!!!!

Tack petern550

Resenärer som tittade på Agaton tittade också på

Besökt Agaton? Berätta vad du tyckte!