“Påskbuffé ”
Omdöme om Berns Asiatiska

Berns Asiatiska
Rankad som nr 348 av 3 393 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Bra för: Barhäng, Romantiska möten, Större grupper, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar, Avhämtning
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åt påskbuffé på Berns asiatiska. Vacker miljö och trevlig personal. Maten var god men inte superb. Tyvärr fylldes det på lite dåligt, speciellt på det kalla buffébordet och rödräka kom nog bara fram en gång så den missade vi. Det var inte värt priset med tanke på kvaliteten.

Tack Elisan25

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Sushin är det som vi uppskattade mest men det fanns otroligt mycket gott att prova. Trevlig service vid bordet med vinet :) Festligt och gott. Efterrätts bordet var också fint & gott :) Proppmätta & nöjda :)

Tack Sabina_B_700
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Kom inte ens dit. Fick ett sms om att jag skulle bekräfta bokningen (för lördag 24/3) idag, söndag 18/3, via ett mejl som hamnat i en inbox jag bara kommer åt på jobbet. Ringde till stället i hopp om att bekräfta via telefon och fick till svar att jag "måste bekräfta via mejl". Ok, kör den fyrkantiga stilen om ni inte vill ha några gäster, jag kan spendera mina pengar på andra ställen.

Tack Matsun71
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

God mat och katastrofal service. 30 minuter för att få beställa, missade halva beställningen och sedan efterrätt utan kaffet. Iaf konsekvent dålig service rakt igenom för andra besöket i rad.

Tack Monika G
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Valde att gå tillbaka till Berns asiatiska då vi vid tidigare besök varit mycket nöjda med totalupplevelsen. Maten är fortfarande intressant och välsmakande, lokalen är extremt vacker, men ljudnivån och val av musik gjorde att det kändes som att sitta på ett discotek. Det där lilla extra finns inte längre, trasiga menyer, flera i personalen var initialt ”sura” men en del tinade upp, gammal reklam på toaletten... Sorry men det var sista gången.

Tack ggibelgrad

Resenärer som tittade på Berns Asiatiska tittade också på

Besökt Berns Asiatiska? Berätta vad du tyckte!