“Bra mat och fin service!”
Omdöme om East

East
Rankad som nr 312 av 3 399 Restauranger i Stockholm
Bra för: Större grupper
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Åt en middag, 50 bitar sushi totalt på 2 pers.
Det var gott, och vi hade bra service. Inga konstigheter. Bra prisnivå.
Hade kanske förväntat mig lite högre nivå och finess på sushin i huvudstaden. Därav drar det ner betyget lite. Pga mina förväntningar!

Datum för besöket: november 2019
Tack PASTALOVER1919

Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Åt sushi och sachimi till lunch. Det var fantastiskt gott, med nya smak-kombinationer. Servicen var jättebra, man kände sig välkommen.

Datum för besöket: november 2019
Tack 448cecilias
Omdömet skrevs 3 januari 2020

Visserligen är det kanske inte rättvist att skriva ett omdöme efter en middag på nyårsdagen, men lokalen, personalen och maten är ju densamma som annars.
Lokalen var inte speciell, personalen hade kanske jobbat hårt på nyårsaftonen och var inte helt på alerten. Maten hade samma standard som den sushi och de laxrullar vi fick som buffe´på Aruba. Skillnaden var bara priset. Här var det inte billigt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack ZoG230090
Omdömet skrevs 2 januari 2020

Vackert upplagt och rikligt utbud på julbordslunchen. Snyggt uppdelat efter matkategori och hela tiden påfyllda fat som ser fräscha ut.

Datum för besöket: december 2019
Tack 808h_kans
Omdömet skrevs 20 december 2019 från mobil enhet

Stor besvikelse,,, maten kan man kanske inte klaga så jättemycket på. Den var ok,,, inte så mycket mer och definitivt inte värd priset. Personalen var stroppig och ingen av alla dem vi blev serverade av tittade oss i ögonen. Mysfaktorn i restaurangen var lika med noll. Musiken var tidvis för hög. Att vi dessutom kunde se rakt in i köket var ett stort minus eftersom det inte var speciellt fräscht. Kan INTE rekommendera den för en familjekväll.

Datum för besöket: december 2019
Tack 452vivit

Resenärer som tittade på East tittade också på

Besökt East? Berätta vad du tyckte!