“Mycket bra asiatisk middag!”
Omdöme om East

East
Rankad som nr 263 av 3 307 Restauranger i Stockholm
Bra för: Större grupper
Område: Östermalm
Omdömet skrevs februari 5 2018

Åt middag under "krogveckan" och åt restaurangens "toppsäljare" till förrätt och varmrätt och det kan man förstå att de var. Vårrullar till förrätt och pankopanerad kyckling med fantastisk god chili-citronsås. Personligt och proffsigt bemötande.

Tack Linda T

Omdömet skrevs januari 31 2018 från mobil enhet

Var här på lunch både jag och mitt sällskap åt kycklingsoppan. God mat, bra och uppmärksam service och trevlig miljö.

1  Tack Sofia A
Omdömet skrevs januari 26 2018 från mobil enhet

Drick inga drinkar eller vin här. Det smakar kemiskt och personalen ber en dra när man klagar. Inte värt pengarna alls!

Tack Max K
Omdömet skrevs januari 11 2018 från mobil enhet

Om ni tröttnat på prinskorvarna och köttbullarna, så finns ett gott och spännande alternativ här. Dock bör man gilla asiatiskt och vara beredd på aty prova lite nytt. (God) sushi finns för den som vill ha lite mer traditionella "svensk-asiatiskt". Inte helt billigt, men relativt prisvärt om man är hungrig. Efterrätterna är dock svensk-amerikanska, men då var vi redan mätta.

Tack UlfLes
Omdömet skrevs januari 1 2018 från mobil enhet

Bra smaker. Sushin var jättegod. Varma va lite tråkigt. Desserterna var bra. Lite dyrt tyvärr och lite överhypat.

Tack NJORGENSEN

Resenärer som tittade på East tittade också på

Besökt East? Berätta vad du tyckte!