“Jättegott”

Rankad som nr 287 av 3 471 Restauranger i Stockholm
Bra för: Större grupper
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Vi gick in här för vi var sugna på sushi och vi ångrar det verkligen inte. Så god sashimi. Hade vi bott i sthlm hade vi gärna ätit där fler gånger.

Tack Therese E

Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Grymmaste beef sashimin i stan! Ett besök här är ett måste varje gång i stan. Goda drinkar och skön stämning

Tack Emanuel J
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Ganska länge sedan jag åt middag på East. Alltför länge visade det sig. Riktigt gott med spännande smaker och fräscht. Exemplarisk och engagerad service. Bra start på helgen.

Tack 490satishs
Omdömet skrevs 9 september 2017

Skippa att äta här, finns så mycket bättre asiatisk mat i Sthlm än här. Ta en drink (mycket goda) och titta på folk.

Tack 95 089 402
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Har en uteserveringsdel där man tyvärr tillåter rökning. Inomhusdelen är egentligen trevligare än borden utomhus, men vi valde att sitta utomhus då det var en fin augustikväll.
Helt OK service, snabb, men kanske inte så personlig.
Riktigt bra, om än ej utmärkt, cross-over sashimi.

Tack Olle O

Resenärer som tittade på East tittade också på

Besökt East? Berätta vad du tyckte!