“Bra”

Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Förkväll med vinpaket

Fint besök, genomsyrande trevligt. Upplevde dock inte magin som kan uppstå när vin och mat kombineras på elitnivå.

Tack R F

Omdömet skrevs 27 september 2017

En fantastisk upplevelse! Det var mycket länge sedan jag var på en så här intressant restaurang i Stockholm. Det är förvisso ett ganska dyrt ställe, men såväl miljö som mat och dryck håller verkligen högsta klass. Konceptet med smaker i menyn känns roligt och nytt. Och att äta sig igenom en 7-rätters meny är verkligen som en kulinarisk upptäcktsfärd. Jag behöver knappast säga att den föreslagna vinlistan passar perfekt till de olika rätterna. Så om man är intresserad av matkultur är detta en fantastisk restaurang och jag kommer själv att återvända hit flera gånger.
Jag skulle beskriva det som en romantisk restaurang, inte passande för familjer med små barn. Även om man blir mätt på menyn, är detta inte heller ett ställe för någon som behöver mycket mat. Fokus ligger på subtila smaker och variation/kombination.
Det märks att man lagt ner mycket tankearbete på rätterna, som är perfekta kombinationer av smaker, dofter och texturer. Varje rätt har ett vin som är speciellt utvalt för att komplettera eller kontrastera mot rätten. Mycket, mycket roligt att ha varit här!

2  Tack Michael B
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Vi tog 7 rätters menyn och åt säkert tillsammans från säkert 80% av utvalet. Ingen av oss kände tyvärr att rätterna funkade 100% smakmässigt. Flera av rätterna tog saltet över.
Det var mycket folk och köket hann inte riktigt med. Vår kvinnliga servitör var väldigt trevlig och lyfte dock upplevelsen.

Tack Linda G
Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

Åt den rekommenderade 5-rätters menyn. Otroligt trevlig service och mycket god mat. Bäst var chilin, fantastiskt god och välbalanserad. Minus för att man inte blir riktigt mätt på de fem rätterna.

Tack Ylva R
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Vi tog 7-rätters. Varje rätt var A+.
Är du köttätare ta CHILI! Bland det smarigaste jag ätit!
Frugan som är veg var stormnöjd.
Otroligt trevlig och lyhörd personal.

Tack BjorneochTessan

Resenärer som tittade på Smak tittade också på

Besökt Smak? Berätta vad du tyckte!