“Nostalgi”

Tranan
Rankad som nr 136 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Bra för: Lokal mat
Område: Vasastan

Vi besökte kafe Tranan innan en föreställning på Intiman. Klassiskt utbud och rödvita dukar. God mat och bra service. Historiens vingslag ven genom lokalen. Hit går jag gärna igen.

Datum för besöket: november 2018
Tack Hans-Stockholm

Omdömet skrevs 3 november 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat. Ät gärna ”Pelle Jansson”. Superb betjäning. Ett ställe som jag gärna kommer tillbaka till ofta

Datum för besöket: november 2018
Tack Mats S
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Klassisk inredning och uppmärksam servis. Fiskrätterna är perfekt tillagade med smaksatta. Vinlistan imponerar. Jag går alltid härifrån mätt och belåten.

Datum för besöket: september 2018
Tack Peter_Berg_SWE
Omdömet skrevs 6 september 2018

Vi var fem personer som beställde olika rätter. Rikliga portioner. Alla var nöjda, samt dom fixade en plats till oss på uteserveringen. Min biff Rydberg med pepparot var en riktig smaklig rätt. Mina gäster åt kummelfile' Wallenbergare och smörstekt flundra..Lokalen är ganska tät med många bord och vid lunchtid en ganska hög ljudnivå. Tydligen finnas det ingen lunchmeny för tilfället, som jag hittade på nätet. Tranan har tydligen utväcklat sig genom decennierna och nu blivit ett matställe i klass.

Datum för besöket: september 2018
Tack Stig N
Omdömet skrevs 1 september 2018 från mobil enhet

Bra mat, men bara kött på alla rätter. Tråkigt utan alternativ. Okej personal och service och trevlig lokal

Datum för besöket: oktober 2017
Tack ragnhildcathrineg

Resenärer som tittade på Tranan tittade också på

Besökt Tranan? Berätta vad du tyckte!