FindHotel
Trip.com
Orbitz.com

Detta är andra gången vi bor på hotellet, lika mysigt som förra gången. Vi bodde på rum 203, större rum än förra gången, väldigt fint med kakelugn både i sovrummet och badrummet, coolt! Jätteskön säng. Badkar och dusch i badrummet. Utsök tre-rätters middag på kvällen med en vältänkt vinpaket i historisk miljö. Väldigt bra ordnat av personalen med "pandemi-åtgärder", vi kände oss trygga.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 905christellew
Alexandra Widén, General Manager på Rosersbergs Slottshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan

Tack för er feedback. Vi är glad att ni är nöjda med er vistelse och hoppas få se er hos oss igen i framtiden.

Omdömet skrevs 19 april 2021

Trevlig övernattning i en fin miljö! Vi körde ett stay in bed paket och fick en avkopplingen vi var ute efter. Fint rum och trevligt närområde att ta en promenad i vårsolen. Prisvärt och dessutom möjlighet att ladda bilen.

1  Tack danielfredricson
Alexandra Widén, General Manager på Rosersbergs Slottshotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2021

Tack för din feedback. Vi är glada att höra att ni är nöjda med er vistelse.

Omdömet skrevs 12 april 2021

Servicen var toppen och personlig. Vi kände oss väl omhändertagna. Maten var riktigt god och personalen hade bra koll på allergier och vegansk kost. Toppen! Slottet har mycket vackra omgivningar. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Tack Saga v

Stort tack för din feedback. Vi är glada att höra att ni är nöjda med er vistelse.

Omdömet skrevs 12 april 2021

Vi trivdes och njöt av vistelsen som motsvarade förväntningarna. Miljön är vacker med natur och park. Maten var utmärkt, både middag och frukost. Trevligt att kunna köpa slottets egna öl och spela lite biljard medan man drack.

Tack toivo2021

Omdömet skrevs 12 april 2021

Vi bodde en natt med stay in bed paketet i ett superior queen room. Rummet var jättemysigt med badkar och två fina kakelugnar. Vi hade även med oss hunden och vi kände oss väldigt välkomna med honom. Jättetrevliga promenadstråk för hunden. Hade varit trevligt att köra en picknick i omgivningarna. Maten var bra, vi hade önskat att det kanske fanns någon valmöjlighet. Frukosten var jättebra. Vi saknade bär till våfflorna men det är ju få ställen som bjuder på det. De har inga badrockar och tofflor på hotellet. Det saknade vi mycket. Men annars ett supertrevligt hotell med trevlig personal.

Tack A9213IDfannyb