Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 6 april 2021

Vi tillbringade en natt på hotellet och fick har vår hund med vilket var ett extra plus. Tyst, stort och vackert rum. Maten var superb. Fina omgivningar vid en sjö för långa och korta promenader. Vänlig personal.

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack Ingrid49_12
Alexandra Widén, General Manager på Rosersbergs Slottshotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2021

Stort tack för din feedback. Vi är glada att höra att ni är nöjda med er vistelse och hoppas få se er hos oss igen i framtiden.

Omdömet skrevs 21 februari 2021

Vi bodde här och åt middag en kväll/natt i oktober och det var en väldigt trevlig övernattning. Omgivningarna är fantastiska för promenader och middagen med tillhörande vinpaket var mycket bra, likaså servicen i baren.

Min enda lilla invändning är det tämligen ointresserade och svala mottagandet när vi kom en liten stund före officiell incheckningstid.

Datum för vistelsen: oktober 2020
2  Tack Sven Ö

Omdömet skrevs 18 januari 2021

Servicen var väldigt trevlig och gemytlig och avslappnad på ett sätt så man kände sig välkommen hem!
Vi tog gourmetpaket och maten var otroligt god och bra viner.
Rummet (superior dubbel) var mysiga om än lite små. Sängarna var lite mjuka men väldigt sköna.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack bjornfagerlind71

Omdömet skrevs 23 oktober 2020

Fantastisk middag (vi är vegetarianer) och frukostbuffé av högsta klass. Mycket trevlig servitör. Fina promenadvägar. Badplatsen är allmän så stor trängsel. Vi bodde i teaterflygeln, fint rum men dörren in till själva rummet var automatisk och gav känslan av institution. Ganska slitet rum.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack birgitta I

Omdömet skrevs 18 oktober 2020

Ok vistelse men inte mer än det. När vi kom fick vi vänta 15 min på att få hjälp i receptionen trots att inga andra gäster var där.

Många gäster kom tidigare än incheckning och valde att ta en promenad i det fina vädret. Efter var man sugen på något att äta, och jag hade innan vistelsen stämt av om det fanns något att äta i Lunchväg, vilket det skulle göra - både smörgåsar och pajer i hotellets cafe. Vid 14 tiden, en timme innan incheckning var det lång kö till caféet, och en enda stackare skötte serveringen, och allt tog väldigt lång tid. Alla smörgåsas var slut och pajen visade sig vara en minimal liten bit som serverades kall utan några tillbehör.

Dags att checka in på rummet. Vi hade betalt extra för ett superior rum. När vi kom in i rummet var det iskallt och elementet var avstängt trots höst och 9 grader ute. Vad som var superior med rummet vet jag inte. Rent och fräscht, men minimalt i storlek och två ihopsatta enkelsängar.

Det positiva var trevliga omgivningar, ganska bra standard på middagen. Bra frukost.

Men service var inte deras starka sida och vid utcheckning så fick man inte ens frågan om man var nöd med vistelsen. Nej tack, inget jag kan rekommendera.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Relax136943

Tack för er feedback. Vi beklagar att vi inte levde upp till era förväntningar. Vi försöker i dessa pandemitider att styra alla flöden för att undvika köer men det lyckas inte alltid. Alla våra 23 superiorrum är av olika storlek och utformning. Då byggnaderna är gamla är elementen manuella och ändras individuellt av varje gäst. Vår städpersonal ska självklart säkerställa att de är inställda utifrån väder, beklagar att de missade det. Vi hoppas få möjlighet att se er hos oss igen och att ni då får prova ett av de större rummen.