Omdömet skrevs 21 januari 2020

Vi var 8 kompisar som firade en i gänget som fyllt jämnt. Vi blev väldigt bra bemötta, flagga på bordet i matsalen där vi fick eget rum, korg med godsaker på rummet, trevligt inredda rum, god mat och dryck. Vackra omgivningar med bra promenadstråk. Härlig slottsmiljö. På kvällen efter middagen fanns gott om utrymme att sitta och hänga och snacka med bar som var öppen till midnatt.

Tack pippisvanner
alexandrawiden, General Manager på Rosersbergs Slottshotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2020

Tack för er fina feedback. Vi är glada att höra att ni är nöjda med er vistelse hos oss och hoppas få se er hos oss igen i framtiden. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Detta slottshotell höll vad som utlovades! Snabb och smidig incheckning Ett stort och rymligt rum med enormt sköna sängar! Vi fick ett glas mousserande innan trerätters-middagen som ingick i vårt hotellpaket. Förrätten var väldigt god med rökt torsk, potatiskrutonger och löjrom. Varmrätten föll dock inte oss i smaken då ankbröstet var segt och tråkigt. Goda tillbehör var det till ankan. Efterrätten var magiskt god med körsbärsglass, lakritsmaränger, rostad pekannöt och vit choklad. Vi tog vinpaketet till som rekommenderades och det var verkligen bra utvalda viner. Jag måste få hylla den otroligt trevliga, glada, omtänksamma och kunniga servitrisen (pratade skånska) som tog hand om oss till middagen och frukosten 17-18/1. Stor guldmedalj till henne Hon är verkligen på rätt plats. Stor kram till henne! Vi kommer gärna tillbaka under våren

Tack 566ceciliah
alexandrawiden, General Manager på Rosersbergs Slottshotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2020

Tack för er fina feedback. Vi är glada att höra att ni är så nöjda med er vistelse. Extra glada blir vi att att höra att ni uppskattade mat & dryckesupplevelsen tillsammans med den utomordentliga servicen av Åse, vår restaurangchef. Ska hälsa henne från er!

Vi hoppas vi får se er hos oss snart igen. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Mycket bra service, rent och snyggt på rummet, mycket god mat och dryck.Vi tog en helg på Rosersberg slott, blev väldigt bra bemötta från personalen vid incheckning, vi fick en korg med godsaker som var väldigt bra.I detta paket ingick även en 3 rättersmiddag, där vi tog ett vinpaket till maten och med vinet blev det en riktigt gourme upplevelse, resturangpersonalen gjorde verkligen sitt yttersta för att allt skulle bli så bra som det blev

Tack LeifB222

Tack för er positiva feedback. Vi är glada att höra att ni är nöjda med er vistelse och att matupplevelse och service från våra fina medarbetare var till er belåtenhet.

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Ett mysigt slott, fint beläget som sannolikt passar par och äldre bättre än barnfamiljer. Du får en god middag och en generös frukostbuffé. Något oengagerad personal i matsalen. De gjorde sitt jobb men inte mycket mer. Sängarna var lite för mjuka för vår del men rummet var mysigt, tyst och badrummet toppen. Vi bodde i ett superiorrum.

Tack 1976an

Tack för er positiva feedback. Vi är glada att höra att ni överlag är nöjda med er vistelse. Tråkigt att höra att ni upplevde personalen som oengagerad, det är inte den feedback vi brukar få så det ska vi absolut följa upp.

Omdömet skrevs 8 november 2019

Väldigt trevligt ställe. Weekend, välkomst korg, 3-rätters och frukost väldigt prisvärt.
Jättegod mat, super bra rekommenderat vin, väldigt trevlig personal och mycket mysiga lokaler! Hit ska vi igen!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Escape824919
Alexandra W, Hotelldirektör på Rosersbergs Slottshotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2019

Tack för fin feedback! Vi är glada att höra att ni är nöjda med er vistelse.