Spara
Höjdpunkter från omdömen
Mysig biograf

Trevlig biograf med det lilla extra! Rekommenderar varmt. Går att beställa enklare mat in till ... läs mer

Tove-C-V
Stockholm, Sverige
Filmkväll med tjejerna

Kul annorlunda sätt att se på film. Är ok att komma och gå som man vill. Äta mat och dricka vin ... läs mer

Omdömet skrevs 1 mars 2019
483lenak
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 22 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Stockholm
från 32,81 US$
från 205,30 US$
från 241,64 US$
från 241,64 US$
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Man tänkte att denna lille kvartersbiograf var lite tråkig. Så var inte fallet. En trevlig reception. Trevligt bemötande. en intim biografsalong med ytterst bekväma fåtöljer med bord mellan, och man kunde ta med sig vi eller öl in. det blev en biografupplevelse de luxe. På övervåningen en liten bistro. Såg trevlig ut. Återkommer med recension.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Stig N
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Bio Capitol är mer än en bio. Miljön med salong är inriktade på att ge en trevlig upplevelse som innehåller filmvisning. Själva filmen ackompanjeras av smakfulla tilltugg, ett passande dryckesalternativ och sittningen sker i bekväma fåtöljer med ett sideboard. Gott om benutrymme. Den som vill gå ut under visningen för ett toalettbesök eller fylla på glaset, kan göra det utan att störa andra i publiken. Capitol är för den som vill ha mer ut av sin bioupplevelse än bara filmen.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack tommyw767
Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Såååå saktfärdigt när vi ska köpa vin innan bion Märklig blandning av biljettköp och köp av tilltugg
Annars mysigt

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack bing99
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Mycket trevligt koncept med sköna stolar och bord bredvid varje stol med en liten lampa så att man kan se drycken och maten utan att belysningen blir förstärk och på det sättet riskerar att störa biovisningen.
Visar både klassiker och nya filmer.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack Marcus H
Omdömet skrevs 19 april 2019

Riktigt schysst salong med fenomenalt filmprogram - väldigt bekväma stolar. Jag skulle älska det om det inte var för den lilla detaljen att varje bord har en liten nedåtvinklad lampa som inte släcks när filmen börjar. För mig som går upp i atomer om jag har en nödutgångskylt i ögonvrån funkar det inte alls. Salongen blir inte mörk. Mer en upplevelse om man vill gå med en kompis (men vill man sjunka in och bli uppslukad av filmen sabbar lamporna upplevelsen - för mig i alla fall). Men de har verkligen en superrepertoar så störs man inte av lamporna kan den varmt rekommenderas.

Datum för upplevelsen: mars 2019
Tack hannax15