“Bra mat”
Omdöme om Glashuset

Glashuset
Rankad som nr 19 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Beskrivning: Vi skapade en storstadsoas precis där den passade som bäst. Vid Strandvägskajen, bara ett stenkast ifrån Nybroplan. Glashuset är ett modernt brasserie som erbjuder kreativ, spännande och vällagad mat med höga smaker, året om…
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Toppen bra mat med fint upplägg. Rekommenderas starkt! Portionerna var perfekt för dig som ogillar att vara obekvämt mätt:)

Tack Passport35099831445

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Otroligt bra service, väldigt goda drinkar och grym mat. Lagom stora portioner.
Rekommenderar stället starkt.
Härlig och ödmjuk personal , perfekt ljudvolym och gemytlig miljö.

Tack ceciliasE5821OV
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Väldigt goda drinkar och maten var fantastisk! Trevlig personal och miljön är magisk.
Vi började med sangrian som var riktigt fräsch och god. Maten tillagade snabbt och man behövde ej vänta länge, det var riktigt gott.

Tack 788adelaj
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Sangrian är magisk, rekommenderas starkt! Passa även på att beställa råbiff och burrata, MAGISK!

Tack elsamX5759PB
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Vi käkade Burrata och Röda räkor till förrätt och tillsammans med det det rekommenderade röda vinet var det en GRYM smakupplevekse! Till huvudrätt satsade vi på Iberico och en vegetarisk (Halloumi sandwich), återigen riktigt bra mat. 10 av 10 till den serviceinriktade personalen som hade stenkoll och gjorde kvällen riktigt minnesvärd.

Tack Qasthen

Resenärer som tittade på Glashuset tittade också på

Besökt Glashuset? Berätta vad du tyckte!