“Magisk råbiff”
Omdöme om Glashuset

Glashuset
Rankad som nr 25 av 3 340 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Beskrivning: Vi skapade en storstadsoas precis där den passade som bäst. Vid Strandvägskajen, bara ett stenkast ifrån Nybroplan. Glashuset är ett modernt brasserie som erbjuder kreativ, spännande och vällagad mat med höga smaker, året om…
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Magisk råbiff, gott vin blev vi tipsade om till. Fantastiskt kombination. Riktigt bra service!
Trevligt precis vid vattnet på Strandvägen.

Tack haerdin

Omdömet skrevs 22 juli 2020

Restaurangen ligger på ett fint läge vid kajplatsen. Skön stämning med bra låtar, kändes som ett populärt ställe när vi var där. Maten helt okej.

Tack 490nihadk
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Grymt trevligt ställe med fantastisk meny. Miljön är lummigt och grönt med härlig inredning. Dagens rätt med stekt grissida, nudlar med chili och koriander. Smakade så bra! Trevligt bemötande av kunnig personal. Tack Carl-Sebastian !

Tack Camilla F
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Ett måste när ni besöker Stockholm.
Helt fantastiskt mat med trevlig personal.
Med vänliga hälsningar John

Tack Johnne68
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Läget och inredningen är supermysigt! Trevlig atmosfär och goda drinkar i baren.
Maten var dock en liten besvikelse. Råbiffen var nästan obefintlig under en väldigt massa majonnäs så den åt ingen av oss upp :(.Med tanke på priset vill man ändå känna råvaran.
Annars en trevlig kväll.

Datum för besöket: juni 2020
Tack L3639AQmarial

Resenärer som tittade på Glashuset tittade också på

Besökt Glashuset? Berätta vad du tyckte!