• Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Radisson Blu
  • Pool
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Berns Hotel(Stockholm)
  • Restaurang
Nordic Light Hotel(Stockholm)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 165 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Födelsedagsfirande som min fru tyckte var toppen, 21 febr, 2018 så härligt och ombonat och fantastisk mat, och vilken champagne, topp. Frukosten var härlig, den glömmer vi inte i första taget. Trevlig personal, härliga promenadstråk, risk att vi återkommer.

Bodde här: februari 2018
Tack eklundbertil
Jessica H, Receptionschef på Hotel Skeppsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Dear guest,

Thank you so much for this lovely review!

We are so happy to hear that you enjoyed everything from our fantastic restaurant, our delicious brekfast to the service of our staff and of course the location on this beautiful island.

We are longing to welcoming you back very soon!

Hotel Skeppsholmen

Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Litet och personligt hotell med en intressant historia. Lite här och var på hotellet finns minnen från vad som fanns i huset och på ön förut. Bilder, texter eller någon del som är varsamt bevarad.

Fräscha rum och häftiga badrum. Sängen kändes dock lite sliten och var alldeles för mjuk för min smak.

Jag blev mycket positivt överraskad av maten som serverades på hotellets restaurang! Jag käkade både lunch och en tre rätters middag och allt var mycket vällagat och gott. Jag rekommenderar varmt restaurangen!

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Rickard797
Jessica H, Receptionschef på Hotel Skeppsholmen, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2018

Dear Rickard,

Thank you for taking the time to write this lovely review!

We work very hard in making sure that our service and food experience in the restaurant is world class, so happy to read you enjoyed both!

Hopefully we will welcome you back very soon!

Omdömet skrevs 23 januari 2018

Ett fantastiskt ställe både vad det gäller läge, mat, rum och mat. Stora fina rum med underbar utsikt. Spännande badrum med speciella detaljer, trevlig personal och helt underbar mat i restaurangen. Det var som en dröm att får bor där. I restaurangen lagar man mat med kärlek. Frukosten var också superfin. Det ligger nära till stan, men ändå kan man njuta av lugnet om man vill. Super bra.

Tips för att välja rum: vi hade rum 222 med fantastiskt utsikt och mycket lugnt.
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Sonja B

Dear Sonja,

Thank you for your kind words about your last stay with us!

Our hotel is truly a pearl as you descibe! Our unique location, it´s history from 1699, our interior design by the famous trio Claesson Koivisto Rune and of course the warmth from our lovley staff.

We are so happy you enjoyed your stay with us and hopefully we will see you back here very soon again!

Front of House Manager

Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Mat på hotell brukar sällan innebära uppvisning i kokkonstens hantverk. Skönt då att det finns undantag som här. Åt lunch av hög klass som startade med löjrom serverad med det som klassiskt hör till inkl Västerbottenpaj.

Sedan confiterad anka med rödkål. Och som bekräftelse på kockens insikt serverad utan potatis. Sånt tycker jag visar klassen.

Saffranskaka med sorbet - som creme catalan men med saffran - oj oj!

Med andra ord .....ingen risk att gå hit så tveka inte trots att det är ett hotell.

Helt nöjd

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Olle0530

Dear Olle,

Thank you so much for your fantastic review!

We work hard to stay on top with delivering amazing food and great ambiance in our restaurant.

So we are very happy to hear that you had a great experience!

Looking forward to welcoming you back very soon!

Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Underbart hotell. Bra rum, helt otroligt bra mat. Trevlig och hjälpsam personal. Kommer helt säkert boka en weekend med famijlen här. Ett avskilt boende i huvudstaden med massor av historia. Tänk bara att ta båten till hotellet.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack 262Marar764