“Eftermiddagshäng vid en av Stockholms mest trafikerade bryggor! ”
Omdöme om Restaurant J

Restaurant J
Rankad som nr 263 av 3 211 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt, Skandinaviskt, Bar
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 1 2017 från mobil enhet

Traditionsenligt kom vi utifrån Värmdö med bil och gled ner till J för att i sköna fåtöljer med kuddar njuta av att betrakta den intensiva skärgårdstrafiken. Båtar kom och gick till/från Fjäderholmarna och så SL trafikens sjölinje till Lidingö. Skärgårdsbåtarna la till lite längre bort. Plötsligt gled gigantiska kryssningsfartyg förbi och så förstås Vikingline. God öl serverades. Och efter några timmar åt vi trevlig middag ute men under det utstickande taket. Skaldjursplatå med efterföljande glass med jordgubbar. Väldigt trevligt.

Tack mauritz2015

Omdömet skrevs juli 21 2017

Det här läget en fin sommarkväll nere vid vattnet är svårslaget. Maten fokuserar på fisk och skaldjur, det vi åt var mycket gott, servicen var bra och det var mycket korta väntetider mellan de olika rätterna. Vinlistan är inte den största med det finns goda viner att välja bland, flera på glas även om vi tog in en flaska. Mycket nöjda!

Tack Magnus D
Omdömet skrevs juli 21 2017 från mobil enhet

Den här restaurangen besökte vi en jättefin sommarkväll! Går att sitta både ute o inne.
Rekommenderar fiskgrytan som även de rekommenderar själva. Fin räksallad, hummer etc. Hit går flera turbåtar o det går lätt att parkera bilen.

Tack Eva S
Omdömet skrevs juli 20 2017

Underbart god mat i en härlig marin miljö, välj om du vill sitta ute eller inne eller bara ta något att dricka i dom många strandstolarna.
Bra och snabb service, trevlig personal och en underbar mat fick vi.
Den bästa av utsikter man kan ha vid vattnet, hit blir det definitivt fler besök

Tack Marie1207904
Omdömet skrevs juli 12 2017 från mobil enhet

Underbar uteservering i direkt anslutning till brygga för skärgårdsbåtar och turbårar i strömmen samt marinan i Nacka strand.

Tack Anders R

Resenärer som tittade på Restaurant J tittade också på

Besökt Restaurant J? Berätta vad du tyckte!