“Sämsta calzonen någonsin!”

20:00
Rankad som nr 1 516 av 3 398 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Vi var 2 personer som gick till BBQ Steakhouse under lunchtid. Det fanns många rätter att välja på men vi valde båda calzone med skinka och champinjoner. Vi tog brickor, bestick och läsk och fick vårat nummer och satte oss. Salladsbuffé och bröd ingick, vi tog endast sallad och den var ok. Efter en tid kom våra calzone och båda var degiga inuti och degen var tjock och platt. Jag såg att fyllningen var skinka och skivade champinjoner. Jag gick till kassan med vår mat och mannen bakom kassan sa att självklart ska dom göra om och göra rätt. Efter att väntat ännu längre på maten en andra gång kom tillslut två lika sorgliga, platta calzone. Nu var dom visserligen inte degiga inuti men degen var inte tunn, luftig och krispig utan tjock och platt. Såg ut som färdig degplatta som bara hade vikts dubbelt. Denna gång var fyllningen skinka och av outgrundlig anledning krossade champinjoner istället för skivade. Jag frågade servitrisen om dom själva gör degen, hon sa att hon inte vet men ska fråga. Servitrisen frågade i kassan och mannen sa till henne att dom gör degen själva. Calzonen var som ett tjockt bröd med lite fyllning. Uselt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack storasysterhelena

Omdömet skrevs 16 februari 2020

En god öl - Eriksberg - efter dagens söndag middag.
Lugn och avslappnad mijö på en enkel krog i centrala Stockholm.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 581carstenj
Omdömet skrevs 6 november 2019

Vi tog lunchen här, mer kanske för att det fanns mycket att välja på. Fish and chipsen var bra, pizzan som en tog var ok. Priserna ngt höga för vad man får, men visst helt ok.

Datum för besöket: november 2019
Tack Peter S
Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

Åt precis en mixed seafood. Laxen var överstekt liksom pilgrimsmusslan. Hummern var bortom oätlig, bland det sämst jag ätit... Påpekade enbart det sista för personalen som bad om ursäkt men utan kompensation.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack skjellson
Omdömet skrevs 22 augusti 2019

Vi hade planerat att gå ut och äta något gott sista kvällen i stan och blev besviken på maten på detta ställe. Servitören var trevlig men maten....min vän fick först fel mat och sen när den rätta maten kom så hade dom lagt på tomater som hon sagt ifrån för hon är allergisk och det fattades det som skulle vara på som tex majskolv, dessutom var biffen seg. Min mat som var ribs var bränd. Går aldrig dit något mera för när man påtalar att ribsen är bränd och får till svar att så gör vi dom....

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Maud E

Resenärer som tittade på BBQ Steakhouse tittade också på

Besökt BBQ Steakhouse? Berätta vad du tyckte!