“Södern 2020 ”

Rankad som nr 256 av 3 337 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Lika tidigare gånger så är deras Carbonara gudomlig (utan grädde). Måste dock lova mig själv att ta en annan rätt nästa gång. Övriga i sällskapet var även de otroligt nöjda med klassisk Lasagne och Tortellini fylld med spenat och riacotta ost. Började med Italiensk I.P.A. som var helt ok, men det finns absolut bättre sorter dock kanske inte på Rodolfino.

Datum för besöket: juli 2020
Tack jonaslanden73

Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang med service medveten personal vi åt pasta vilket jag kan rekommendera . Kommer att återkomma nästa gång vi är i Stockholm

Datum för besöket: juni 2020
Tack 12 552
Omdömet skrevs 27 juni 2020

Mysig restaurang med god mat och dryck, trevlig och uppmärksam personal som gjorde att det var en bra upplevelse.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Snusa1971
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Maten var helt okej och portionerna lagom stora. Jag orkade inte hela.
Glassen är hemslungad.
Vinutbudet är bra och servitörerna kunniga.
Ren och fräsch toalett.
Mysig och ombonad lokal med tända ljus på borden.

Datum för besöket: mars 2020
Tack sverigesara
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Gick med familjen och åt en mycket sen lunch på Rodolfino. Det som utmärker restaurangen är den mysiga stämningen och den fantastiska servicen. Vi kände oss mycket väll omhändertagna och hade en riktigt trevlig sen eftermiddag. Mat och dryck var bra men det är stämningen i rummet som gör upplevelsen. Extra pluss till deras Tiramisu.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack jespero501

Resenärer som tittade på Rodolfino tittade också på

Besökt Rodolfino? Berätta vad du tyckte!